  • 1. Data: 2012-10-16 15:11:41
    Temat: Jak saprawdzić ilość minut?
    Od: "AA" <A...@a...com.pl>

    Jak sprawdzić ile jeszcze minut
    mam do wykorzystania w TP,
    plan standardowy, 60 minut. ?
    Najlepiej gdyby to sprawdzenie
    było darmowe.

  • 2. Data: 2012-10-16 15:39:59
    Temat: Re: Jak saprawdzić ilość minut?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 15:11:41 +0200, AA napisał(a):

    > Jak sprawdzić ile jeszcze minut
    > mam do wykorzystania w TP,

    A co to jest TP?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-16 15:53:57
    Od: "AA" <A...@a...com.pl>

    > A co to jest TP?

    O Telekomunikacji Polskiej nie słyszałeś?
    Na fakturach nadal jest ta nazwa.

  • 4. Data: 2012-10-16 15:56:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 15:53:57 +0200, AA napisał(a):

    > O Telekomunikacji Polskiej nie słyszałeś?
    > Na fakturach nadal jest ta nazwa.

    WOW! I już zaczęli sprzedawać komórki?

  • 5. Data: 2012-10-16 16:38:47
    Od: "AA" <A...@a...com.pl>

    Masz rację. Nie ta grupa. Przepraszam.
    Gdyby jednak ktoś wiedział ... :-)

  • 6. Data: 2012-10-16 16:43:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 16 Oct 2012 16:38:47 +0200, "AA" <A...@a...com.pl> wrote:

    >Masz rację. Nie ta grupa. Przepraszam.
    >Gdyby jednak ktoś wiedział ... :-)
    >
    >Pozdrawiam

    Załóż sobie konto na tp.pl znaczy teraz orange.pl. Jak kiedyś miałem
    tel stacjo w TP to zakładało się konto przez ich ifnolinie bo jakiś
    kod był dodatkowy potrzebny i się logowało podając numer i hasło i
    można było sprawdzić biling gdzie się dzwoni ile minut zostało itd.
    Pewnie nic się nie zmieniło.