  • 1. Data: 2004-08-22 12:15:16
    Temat: Jak sprawdzić maks. prędkość uploadu??
    Od: "Michał" <1...@o...pl>

    Witam ,mam pytanie , czy jest jakiś programik do sprawdzenia maks. prędkości
    uploadu, bo na numion.com to się sprawdza download, a ja bym chciał sprawdzić
    upload.Jak ktoś czy jest jakaś możliwość sprawdzenia , to niech napisze. Z góry
    dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-25 10:23:15
    Temat: Re: Jak sprawdzić maks. prędkość uploadu??
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@c...it.pl>

    Michał wrote:
> [...]
    > upload.Jak ktoś czy jest jakaś możliwość sprawdzenia , to niech napisze. Z góry

    pogadaj z kims kto ci odpali na szybkim serverze ttcp - warunkiem jest
    posiadanie linuxa

    kuba

  • 3. Data: 2004-08-25 10:26:44
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    ÚÁŚQż]<!×ö,Kęřľą;áÁ…›(aCaV˝dôTJ Kuba Zakrzewski ťČĺ•Çs:

    > pogadaj z kims kto ci odpali na szybkim serverze ttcp - warunkiem jest
    > posiadanie linuxa

    Dlaczego? Z tego co widzę, ttcp zadziała na dowolnym
    Uniksowym/POSIXowym systemie operacyjnym.

    --
    Tomasz Torcz Only gods can safely risk perfection,
    z...@i...-nie.spam-.pl it's a dangerous thing for a man. -- Alia

  • 4. Data: 2004-08-25 12:45:25
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@c...it.pl>

    Tomasz Torcz wrote:

    > Dlaczego? Z tego co widzę, ttcp zadziała na dowolnym
    > Uniksowym/POSIXowym systemie operacyjnym.

    zgadza sie z tym, ze chodzilo mi o to ze Michal u siebie musi miec linucha

    kuba

  • 5. Data: 2004-08-25 16:26:36
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Kuba, za post o treści:

    > zgadza sie z tym, ze chodzilo mi o to ze Michal u siebie musi miec linucha

    Nadal wydaje mi się, że siejesz dezinformacje. Jakikolwiek system
    POSIXowy wystarczy, prawda? Nie _trzeba_ mieć Linuksa.

  • 6. Data: 2004-08-31 10:44:08
    Od: r...@i...pl

    > bo na numion.com to się sprawdza download

    Upload też ;) Traktuj jednak wyniki z tej strony z wielkim przymróżeniem oka.