  • 1. Data: 2004-08-20 03:28:30
    Temat: W kwestii uslugi TP DSL
    Od: "567.07.07" <n...@s...com>

    witam,
    moze byc troche OT. Jednakze, z czystą ciekawoscia
    patrze na poczynania marketingowe &fTP. Zastanawia
    mnie jednak jeden fakt. Ludziska sie ciesza, ze dostali
    za free cos wiecej - a ja smiem twierdzic, ze to celowe
    działanie ww. firmy, ktore zaowocuje wtedy kiedy zaczną
    wygasac dotychczasowe umowy.

    Bo, ilu chetnych było by na nowego DSLa w wiekszej cenie.
    Zapewne niewielki procent dotychczasowych userów.
    Ale teraz za free, sa chetni wszyscy :) Wg mnie
    najprawdopodobniej znaczna czesc osobów, dotychczasowych
    uzytkowników przedłuży umowy. Na pewno bedzie to wiekszy
    procent osob, niz by był jezeli w ofercie było by
    od razu 1Mb/s i 2Mb/s. (to samo dotyczy 512, i 1).

    Tak wiec kilka miesiecy TP potraci pare groszy, ale za
    to bedzie pozniej miało wiekszą sprzedaz.

    R,
    --

    Email: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/rh9
    MyGG: 567.07.07

  • 2. Data: 2004-08-20 05:04:18
    Temat: Re: W kwestii uslugi TP DSL
    Od: "freemind" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak wiec kilka miesiecy TP potraci pare groszy, ale za
    > to bedzie pozniej miało wiekszą sprzedaz.

    dobre rozumowanie masz, ale chyba nie nalzey pietnowac tpsa ze w koncu
    zaczelo myslec w kategoriach ze sprzeda wiecej jesli cos bedzie tansze.
    i czy tak tpsa znowu potraci teraz to ja nie sadze biorac pod uwage ceny
    inetu na swiecie,jesli by tpsa nadal trzymalo swoje dotychczasowe stanowsiko
    to kiedy inni operatorzy z uni zaczeli by wchodzic a zaczna niedlugo wtedy
    by wszycy uciekli.

  • 3. Data: 2004-08-20 08:22:38
    Od: e...@g...pl (eusso)

> [...]
    > to kiedy inni operatorzy z uni zaczeli by wchodzic a zaczna niedlugo wtedy

    A na czym polega owa ,,taniość'' jesli mozna wiedzieć?- zwłaszcza w kontekscie
    tego, ze łacze DSL-1 chodziło przed ,,zmianą'' 400- 540 kbps w dół i 80- do 130
    kbps uploudu. Teraz po ,,zmianie'' chodzi 1040 kbps w dół i 80 do 280 kbps w
    górę ( raz udało mi sie te 280 wymusić- tuz po awarii na DSL-amach kiedy jeszcze
    dropowanie nie było właczone). Jak dysputowałem o jakosci tej usługi kiedyś, to
    tak zwani fachowcy (kiedy juz nie mieli innych argumentów) mówili ,,moze linia
    siadła''. Linia była sprawdzana wielokrotnie i jest OK. Jaos to dziwnie jej
    parametry automatycznie ,,poprawiły'' sie nieco po rzekomym przyspieszeniu DSLa
    1 na DSL-2. Czyli cud miemany.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 4. Data: 2004-08-20 11:41:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik eusso napisał:

> [...]
    > parametry automatycznie ,,poprawiły'' sie nieco po rzekomym przyspieszeniu DSLa

    Jakby był problem z linią to modem by się nie synchronizował na
    odpowiednią prędkość. Przecież masz te parametry do sprawdzenia.
    Przykro mi, że masz taki problem ale podczas instalacji, gdy monter
    podpina swojego laptopa dobrze jest sprawdzić transfer, przynajmniej
    orientacyjnie z dokładnością do 10%, zanim się podpisze protokół odbioru.
    --
    Olek

  • 5. Data: 2004-08-20 16:57:39
    Od: "freemind" <f...@p...onet.pl>

    kontekscie

    nie napisalem ze jest tanie a tansze a to jest roznica

  • 6. Data: 2004-08-21 00:18:19
    Od: Piotr Górski <piotr@wytnij_to.prokocim.org>

    Dnia pią, 20 sie 2004 o 10:22 GMT, na grupie pl.internet.polip
    użytkownik eusso spłodził co następuje:

> [...]
    > parametry automatycznie ,,poprawiły'' sie nieco po rzekomym przyspieszeniu DSLa

    To masz jakis dziwny problem - u mnie (w Krakowie) DSL smiga zgodnie ze
    specyfikacja...

    --
    Piotr Górski - ROT13: c...@c...bet
    Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

  • 7. Data: 2004-08-21 08:22:25
    Od: e...@g...pl (eusso)

    Piotr Górski napisał(a):

> [...]
    >
    > --
    > Piotr Górski - ROT13: c...@c...bet
    > Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

    Przeciązenie multipleksera DSL to nie dziwny problem tylko ,,normalka'' w pojęciu
    naszego dostawcy narodowego. W takim układzie dropuje się ruch z okreslonych klas
    routowanych via dany multiplekser w taki sposób, zeby wszyscy mieli mniej wiecej po
    równo. A że to jest dalekie od parametrów ,,wykupionych''- o tym
    ciiiiicho...szaaaaa.....

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 8. Data: 2004-08-23 18:38:24
    Od: "Piniu" <a...@p...fm>

    Użytkownik "eusso" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiecej po
    > równo. A że to jest dalekie od parametrów ,,wykupionych''- o tym

    A moze cala sprawa rozbija sie o kaskadowanie DSLamow, w roznych wezlach
    sieci to moze byc roznie i stad te roznice!!!

    Piniu