  • 1. Data: 2004-09-01 06:29:17
    Temat: Jak sprawdzić wykorzystanie limitu
    Od: "radon" <r...@c...pl>

    Pytanie do tych , którzy mają już neostradę z limitem. Gdzie można sprawdzić w
    trakcie miesiąca jakie TPSA naliczyła wykorzystanie limitu ? Co się dzieje po
    wykorzystaniu limitu na dany miesiąc, wogóle coś działa ?
    Nie wiem za bardzo ile do tej pory ściągam , pewnie raczej przeciętnie ale mam
    wątpliwości czy TPSA naliczy uczciwie ściągane dane.
    Kończy mi się umowa okresowa i zastanawiam sie co dalej wybrać?

  • 2. Data: 2004-09-01 06:46:34
    Temat: Re: Jak sprawdzić wykorzystanie limitu
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Użytkownik radon napisał:

> [...]
    > wątpliwości czy TPSA naliczy uczciwie ściągane dane.
    > Kończy mi się umowa okresowa i zastanawiam sie co dalej wybrać?

    1. infolinia
    2. spada ci predkosc do ciebie.

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

  • 3. Data: 2004-09-01 08:26:10
    Od: "Klimaz" <n...@n...pl>

    Wystarczy wejść na www.neostrada.pl
    Po lewej stronie na górze, w czerwonej ramce powinny być informacje które
    Cie interesują. Liczba KB podawana jest z pewnym opóźnieniem - to znaczy nie
    jest to w 100% a chwilę bieżącą.

    Pozdrawiam
    Klimaz

  • 4. Data: 2004-09-01 08:59:19
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Klimaz zapodał(a):Towarzysz(ka) Klimaz zapodał(a):
    > Wystarczy wej?ć na www.neostrada.pl
    > Po lewej stronie na górze, w czerwonej ramce powinny być informacje które
    > Cie interesuj?. Liczba KB podawana jest z pewnym opóĽnieniem - to znaczy
    > nie jest to w 100% a chwilę bież?c?.

    e tam duże opóźnienia: 20stego miałem dane z 3ciego :-)
    I tak się cieszyłem, że coś się pokazuje: bardzo rzadko działa
    ten licznik (tzn. pokazuje wartości).
    O dziwko aktualizuje się pod koniec miesiąca

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2004-09-15 17:43:53
    Od: "^^" <b...@p...onet.pl>

    > e tam duże opóźnienia: 20stego miałem dane z 3ciego :-)
    > I tak się cieszyłem, że coś się pokazuje: bardzo rzadko działa
    > ten licznik (tzn. pokazuje wartości).
    > O dziwko aktualizuje się pod koniec miesiąca

    Ta, mi pokazuje dane 'od 17 sierpnia', inna sprawa ze 28 bodajze mialem ten sam
    wynik 7 gb :P to jest pewnie taki licznik ze zatrzymuje sie na 5 gb zeby
    utwierdzic cie w przekonaniu iz nie wykorzystujesz wiecej niz 5gb lacza ;D