  • 1. Data: 2011-09-20 08:31:27
    Temat: Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Jestem wściekły.

    Kupuję dla córki telefon. Wybrała sobie nowy model LG (C330) -
    reklamowany wszędzie w fajnym biało-niebieskim kolorze.

    Zamówiłem w internecie - bo oczywiście żaden "normalny" sklep nie miał
    tego modelu. Przyszedł czarny. Opieprzyłem sprzedawcę, który tłumaczył
    się, że niebieskich mu zabrakło więc dał inny. Po 10 dniach oddał pieniądze.

    Zamówiłem gdzie indziej podkreślając dwukrotnie, że ma być niebieski.
    Sprawdzili w hurtowni, zapewnili, że taki właśnie będzie. Przyszedł
    czarny! Oddałem.

    Zadzwoniłem do LG z pytaniem GDZIE KUPIĘ ten piep** telefon. Nie wiedzą.
    Nie mają takich danych.

    Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

  • 2. Data: 2011-09-20 09:06:35
    Temat: Re: Jak sprzedawcy telefony sprzedają...
    Od: "Yaro" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem wściekły.

    ciach

    > Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

    tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

    Jarek

  • 3. Data: 2011-09-20 09:31:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Yaro* napisał(-a):

    > tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

    To nie jest problem Marcina tylko sprzedawców, którzy wciskają co innego
    pod płaszczykiem tego co się zamawia. I nic nikomu do tego, że to ten
    sam telefon tylko w innym kolorze.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-09-20 12:28:41
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > tak kryzys jest potrzebny, nie bedziesz miał takich problemów..

    Znaczy reklamuje sie A a sprzedaje B?
    I toma byc wg. ciebie ok?

  • 5. Data: 2011-09-20 21:18:06
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Znaczy reklamuje sie A a sprzedaje B?
    > I toma byc wg. ciebie ok?

    "My kopytki nie przedajemy..." ;)

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-09-21 17:44:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 10:31:27 +0200, Marcin N napisał(a):
> [...]
    > czarny! Oddałem. [...]
    > Tak, kryzys jest potrzebny. Znowu zapomnieli, że klient też jest ważny.

    jak jest kryzys, to sie wyprzedaje zapasy magazynowe, a nie zamawia nowych
    telefonow w 10 roznych kolorach :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-09-21 18:34:43
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 19:44, J.F. pisze:

    > jak jest kryzys, to sie wyprzedaje zapasy magazynowe, a nie zamawia nowych
    > telefonow w 10 roznych kolorach :-)

    Nie do końca. W czasie kryzysu ludzie oszczędzają i sprzedaż spada.
    Sprzedawca przypomina sobie, że klient - jego pan. I zaczyna się starać,
    zachwalać, dorzucać gratisy, itd. Nawet zachcianki potrafią wtedy
    spełniać, byleby sprzedać.

  • 8. Data: 2011-09-22 21:33:32
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j5dao3$l5r$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Sprzedawca przypomina sobie, że klient - jego pan. I zaczyna się
    > starać, zachwalać, dorzucać gratisy, itd. Nawet zachcianki potrafią

    Dlatego wezmą farbki i mu przemalują ten telefon na niebiesko?

  • 9. Data: 2011-09-27 05:57:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 20:34:43 +0200, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > Sprzedawca przypomina sobie, że klient - jego pan. I zaczyna się starać,
    > zachwalać, dorzucać gratisy, itd. Nawet zachcianki potrafią wtedy

    Klient prosi zeby mu wyslac niebieski, to mu sie mowi ze mu sie wysle
    niebieski :-)

    J.