  • 1. Data: 2011-09-20 11:56:43
    Temat: co sądzicie o ....
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Co sądzicie np o takim telefonie:
    http://allegro.pl/e71-telefon-tv-fm-dual-sim-pl-menu
    -najtaniej-i1808736055.html

    Widzę na allegro sporo tego typu telefonów z Chin. Czy one będą normalnie
    działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-20 12:33:20
    Temat: Re: co sądzicie o ....
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik mz napisał:
    > Witam
    > Co sądzicie np o takim telefonie:
    > http://allegro.pl/e71-telefon-tv-fm-dual-sim-pl-menu
    -najtaniej-i1808736055.html

    Strasznie musi buyc ciężki:

    "Paczka pocztowa priorytetowa 75,00 zł"

  • 3. Data: 2011-09-20 12:34:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 13:56:43 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    > działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii ?

    Będą działać. To w zasadzie wszystko co można o nich powiedzieć

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 4. Data: 2011-09-20 12:55:52
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2011-09-20 13:56, mz pisze:
> [...]
    >

    > Widzę na allegro sporo tego typu telefonów z Chin. Czy one będą
    > normalnie działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w

    działa i to nawet dobrze
    gorzej ze spasowaniem klawiszy, to już zalezy na jaki egzemplasz
    trafisz, nie jest zle, ale jest jakies ale

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 5. Data: 2011-09-20 13:02:43
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2011-09-20 14:33, Mateusz pisze:
    -najtaniej-i1808736055.html

    > Strasznie musi buyc ciężki:
    >
    > "Paczka pocztowa priorytetowa 75,00 zł"

    Lokalizacja WANCHAI HONG KONG, Hong Kong

  • 6. Data: 2011-09-20 13:29:03
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 20-09-2011 13:56, mz pisze:
> [...]
    >

    > Widzę na allegro sporo tego typu telefonów z Chin. Czy one będą
    > normalnie działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w

    ojciec, po powrotach z rejsu przywozi sobie czasem takie chinskie
    gadzety (dlugopis kamera itp), raz przywiozl cos co sie nazywalo NOKlA,
    mialo tv, radio, dual sim, bt i takie tam rozne pierdoly. uzywa tego
    gowna od roku, telefon dzwoni i mozna przez niego porozmawiac ale
    kompletnie nie nadaje sie do transmisji danych (tylko gprs). z tego co
    pamietam, to nie moglem zmienic glosnosci dzwonka czy wrecz samego dzwonka.

    ja bym nie kupowal.

  • 7. Data: 2011-09-20 13:39:21
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-20, o godz. 15:02:43
    Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

    > Lokalizacja WANCHAI HONG KONG, Hong Kong

    Ostatnia paczka z dealextreme z różnymi duperelkami o wadze ze 2 razy
    większej niż waga telefonu kosztowała pocztą lotniczą 0,01$ ;-)

    W ten sposób chcą obejść cło sugerując że telefon tani a 90% kosztów z
    przesyłki i tak zwiną. Pewnie na dodatek będzie na paczce napisane że
    to gift.. A jak chcesz zwrócić to zwrócą 17,70PLN bo kosztów przesyłki
    przecież nie a dodatkowo zapłacisz za transport do Hongkongu. Tak
    zrobione żeby sprzedać, zarobić na naiwnych a w razie jakichkolwiek
    problemów (zwrot, gwarancja etc.) koszty w stosunku do wartości sprzętu
    były na tyle wysokie by nie opłacało się go wysyłać.

    Tu:
    http://www.dealextreme.com/p/e71-2-2-lcd-dual-sim-du
    al-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-with-f
    m-black-47770
    masz coś takiego z "lepszym" aparatem ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2011-09-20 15:34:34
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    mz wrote:

> [...]
    >
    > Widzę na allegro sporo tego typu telefonów z Chin. Czy one będą
    > normalnie działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś

    Będą "jakoś" działać, adekwatnie do ceny. Sensowne
    dual simy zaczynają się od ~300 zł np. u Samsunga.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-09-21 11:56:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii

    Gdybyś na podstawie oznaczenia E71 wyciągał błędny wniosek
    że to Nokia to wiedz, że się mylisz - to chińska podróba...
    Lista funkcji imponująca ale realizacja tych funkcji poniżej pasa.

  • 10. Data: 2011-09-27 06:05:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 15:29:03 +0200, K napisał(a):
> [...]
    > pamietam, to nie moglem zmienic glosnosci dzwonka czy wrecz samego dzwonka.

    A tak swoja droga - cos takiego naprawde kosztuje 17zl, sprzedawca dostal w
    prezencie, czy uzytecznosc jest jaka jest, wiec sprzedaje za kazda cene ?

    J.