  • 1. Data: 2012-04-02 00:09:22
    Temat: Jak tanio i lekko namierzać biegacza?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    Wróciłem z biegania i dostałem sporego zjeba od białogłowy, fakt że
    trochę długo mnie nie było i po ciemku ;)
    Mam pytanie, czy ktoś może zna jakiś system gps-owy, który można sobie
    przyczepić do tyłka i żeby był podgląd położenia online? Dobrze coby
    to nie było jakieś ciężkie i nieporęczne, jak będzie tanie to też
    dobrze ale z tym "tanie" to nie ma aż takiego ciśnienia.
    Do głowy mi przychodzą systemy śledzenia samochodów, ale to chyba
    grubszy kaliber?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2012-04-02 02:27:38
    Temat: Re: Jak tanio i lekko namierzać biegacza?
    Od: shg <s...@g...com>

    On Apr 2, 12:09 am, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > dobrze ale z tym "tanie" to nie ma aż takiego ciśnienia.
    > Do głowy mi przychodzą systemy śledzenia samochodów, ale to chyba

    Telefon z GPS i odpowiednia aplikacja wysyłająca pozycję przez
    internet, od biedy samemu można napisać. Wybitnie skomplikowane to nie
    jest.
    Google Latitude chyba też coś takiego robi i nawet chyba nie
    potrzebuje GPS, może w przybliżeniu za pomocą bazy sieci Wi-Fi
    określić położenie, ale nie wiem, nie korzystam.

  • 3. Data: 2012-04-02 07:49:35
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2012, 00:09:22 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > dobrze ale z tym "tanie" to nie ma aż takiego ciśnienia.
    > Do głowy mi przychodzą systemy śledzenia samochodów, ale to chyba

    Witam,
    przyjrzyj się Endomondo (www.endomondo.com). To jest aplikacja
    na telefon, z dobrodziejstw której możesz korzystać za darmo.
    Dodatkowo jak pójdziesz biegać, to Twoja białogłowa może Cię
    śledzić z domu online, gdzie jesteś.

    pytający

  • 4. Data: 2012-04-02 11:42:35
    Od: Dariusz Pelka <p...@g...com>

    On 2 Kwi, 00:09, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Mam pytanie, czy ktoś może zna jakiś system gps-owy, który można sobie
    > przyczepić do tyłka i żeby był podgląd położenia online?

    [...]

    Kolego, źle kombinujesz bo kręcisz bat na siebie. Powiedz białogłowej,
    że takiego urządzenia nie ma, powiedz jej jaką trasą biegasz i na tym
    poprzestań, ma ci ufać, ok? Jak założysz sobie taką smycz raz, to nie
    widzę powodu żeby szanowna niewiasta nie kazała ci założyć obróżki na
    każde wyjście z domu ("skoro idziesz z kolegami do teatru to co ci
    przeszkadza jak to weźmiesz misiaczku, kocham cię i się martwię o
    ciebie mój turboptysiu") i będziesz miał, kolego, pozamiatane.

    Uważaj.

    Darek

  • 5. Data: 2012-04-02 14:55:53
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    jak cena nie gra roli to komórki BlacbBerry z gps'em mają coś takiego
    juz wbudowane, logujesz sie na stronę w serwisie blackberry i na mapce
    możesz zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje sie telefon i dodatkowo
    wysłać wiadomość do biegacza aby po drodze kupił chlebek i mleczko

  • 6. Data: 2012-04-02 22:45:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-02 14:55, bobofrut pisze:
> [...]
    > możesz zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje sie telefon i dodatkowo
    > wysłać wiadomość do biegacza aby po drodze kupił chlebek i mleczko

    No ale to są rozwiązania, żeby monitorować żonę, a nie żeby samemu
    oddawać się w niewolę :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2012-04-02 23:00:21
    Od: "kk" <...@...pl>

    > No ale to są rozwiązania, żeby monitorować żonę, a nie żeby samemu
    > oddawać się w niewolę :)

    http://www.easydog.pl/cat183-id576-aportuj---lokaliz
    ator-psa-z-polskim-oprogramowaniem.aspx

  • 8. Data: 2012-04-02 23:05:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lisciasty,

    Monday, April 2, 2012, 12:09:22 AM, you wrote:

> [...]
    > dobrze ale z tym "tanie" to nie ma aż takiego ciśnienia.
    > Do głowy mi przychodzą systemy śledzenia samochodów, ale to chyba

    Byle telefon z Androidem i GPSem. Oraz aplikacja Google Współrzędne
    odpalona na drugim albo nawet na PC. I oczywiście dwa żywe konta
    Gmail.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-04-02 23:24:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    http://www.rikaline-gps.pl/oferta/monitoring-i-track
    ing/rozwizania-on-line

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2012-04-03 07:37:08
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 00:09, Lisciasty pisze:

    > Wróciłem z biegania i dostałem sporego zjeba od białogłowy, fakt że
    > trochę długo mnie nie było i po ciemku ;)

    Tu trzeba wychować białogłowę, a nie kręcić bata na siebie.

    Moja połowica toleruje moje parogodzinne albo i całodniowe wyjazdy
    rowerowe bez gadania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem