  • 1. Data: 2014-08-13 22:23:07
    Temat: Jak to jest z tym multitaskingiem w Androidzie
    Od: atm <...@v...pl>

    Jak tu wykazac wyzszosc tego niezwyklego multitaskingu pod Androidem
    jesli nie da sie odpalic w jednej zakladce teledysku w YT a w drugiej
    zakladce przegladac cos innego?
    Ok, zainstalowalem aplikacje YT, uruchomilem teledysk ale przy
    uruchomieniu przegladarki www muzyczka znow pauzuje. Co jest z tym
    multitaskingiem?
    Wlasnie sprawdzilem takie same patenty na iPadzie - identyczny efekt.

  • 2. Data: 2014-08-13 22:38:14
    Temat: Re: Jak to jest z tym multitaskingiem w Androidzie
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-13 22:23, atm wrote:
> [...]
    > multitaskingiem?
    > Wlasnie sprawdzilem takie same patenty na iPadzie - identyczny efekt.

    Ok, mam...jak to bylo ? There is app fo that? Ale to chyba z innego
    podworka.
    The official YouTube app does not allow you to continue to keep playing
    video, or at least listen to video, when you exit the app. However,
    there are apps that act as portals to YouTube's content that do. So all
    you need to do is download the right app. We used the app NextVid and it
    worked well for us on a Sony Xperia SP smartphone running Android Jelly
    Bean OS.

  • 3. Data: 2014-08-13 23:26:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.08.2014 22:38, atm pisze:
> [...]

    Da się robić parę czynności naraz, ale nie dwie przeglądarki
    internetowe. Samsung galaxy s3 ma taką funkcje - wiele okien, ale to i
    tak nie jest to o czym piszesz, choć na pozór, dla laika tak wygląda.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-08-13 23:44:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Aug 2014 22:23:07 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > multitaskingiem?
    > Wlasnie sprawdzilem takie same patenty na iPadzie - identyczny

    To nie problem z multiaskingiem ale tym, że nie jest w interesie
    youtube abyś odtwarzal film i się na niego "nie patrzył" (wrzucając w
    tło). Do odtwarzania w tle youtuba są akternatywne aplikacje,
    poszukaj w play.
    Aby aplikacja działała w tle, to musi to być intencją jej programisty.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-08-13 23:52:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Wlasnie sprawdzilem takie same patenty na iPadzie - identyczny efekt.

    Dziś jest Twój szczęśliwy dzień, wypróbuj to:

    Double Browser Pro for iOS 7 by Emanuele Floris
    https://appsto.re/us/-WLyR.i

    Dziś do kupienia za friko dzięki AppGratis :-)

  • 6. Data: 2014-08-14 00:06:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" lsgl5r$68i$...@d...me

    > Da się robić parę czynności naraz, ale nie dwie przeglądarki internetowe.

    A to dlaczego? [dlaczego świat jest tak podły?!
    nikt, po prostu nikt mnie nie uprzedził -- i do
    tej pory odpalałem dwie przeglądarki naraz...
    nawet mogłem w przeglądarce netowej oglądać TVTrwam
    czy filmy z jutuby -- a to ponoć niemożliwe!! dlaczego
    nikt mi nie powiedział, że tego nie można robić?!?
    co za świat!!! wolałem oglądać filmy z jutuby
    w przeglądarce internetowej, bo aplikacja była
    niemiła -- nigdy bym tego nie robił, gdybym
    wiedział o tym, że tego nie można robić....]

    () dwie przeglądarki, w tym taka z wieloma zakładkami
    () stoper
    () kalkulator

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-08-13-23-49-10.png

    Chcesz do tego pięć naraz (można więcej) odtwarzaczy Video?
    Może dorzucić odtwarzanie muzyki?... Jak można naraz 5 filmów
    oglądać -- czemu nie dorzucić trochę muzyki z odtwarzaczy MP3 itp?...

    Mapa Googlasta i film obok niej:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-13-01-24-45.png

    Dwie Googlaste mapy obok siebie:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-13-01-33-24.png
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-21-15-32-37.png

    Film na tych mapach:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-13-01-35-30.png

    TVTrwająca w przegladarce:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-18-19-29-26.png

    Pięć filmów obok siebie:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-04-21-15-32-37.png

    To tani Overmax z bezpłatnymi aplikacjami na zwykłym
    Androidzie 4.dostam -- w sklepie należy szukać
    aplikacji ze słowami 'air', 'float' itp...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-08-14 00:07:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > tło). Do odtwarzania w tle youtuba są akternatywne aplikacje, poszukaj w play.

    Jest ich cała masa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-08-14 00:12:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53ebc930$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > uruchomieniu przegladarki www

    Odpal Floating Browser

    https://play.google.com/store/apps/details?id=gpc.my
    web.hinet.net.PopupWeb&hl=pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-08-14 00:23:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lsgnh4$bes$...@n...news.atman.pl

    > Pięć filmów obok siebie:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/dwienaraz/Screenshot
    _2014-05-29-01-58-06.png

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-08-14 00:24:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-14 00:12, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53ebc930$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Odpal Floating Browser
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=gpc.my
    web.hinet.net.PopupWeb&hl=pl

    Ok, dzieki za wszystkie odpowiedzi. Czyli sie da ale trzeba sie
    posilkowac sklepem, na golym systemie nie pojdzie.