  • 1. Data: 2014-08-12 14:02:53
    Temat: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia propozycji
    przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa jest nagrywana.
    Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również. Na co Pan się bardzo
    obruszył i powiedział, że nie chce by nasza rozmowa była nagrywana. Do samej
    rozmowy nie doszło bo zaproponowałem mu żeby w takim razie się rozłączył ;)
    Tylko zastanawiam się co miał do ukrycia ? Czy to co by mi zaproponował, aż
    tak bardzo różni się od tego co bym otrzymał ?
    Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
    zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

  • 2. Data: 2014-08-12 16:09:38
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-12 14:02, mz pisze:
> [...]
    > jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
    > Na co Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza

    Haha, dobre! Najpierw mówi, że rozmowa jest nagrywana, a potem, że nie
    chce, żeby była nagrywana ;). Muszę spróbować ten sposób, kiedy do mnie
    znowu ktoś zadzwoni i to powie. A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
    jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 3. Data: 2014-08-12 17:43:49
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
    wiadomości news:lsd777$pil$2@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
    > jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

    Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się ludzie,
    jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z konsultantami. W wielu
    przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich
    klientów.

    Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
    rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-08-12 18:49:59
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-12 17:43, Wiwo pisze:

> [...]
    >
    > Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
    > rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

    Zapewne masz sporo racji.

  • 5. Data: 2014-08-12 18:57:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

> [...]
    >
    > Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi,
    > liczba rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

    A z drugiej strony jest duze prawdopodobienstwo, ze jak nie informuja to i
    tak nagrywaja.

  • 6. Data: 2014-08-12 18:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mz l...@w...pl ...

> [...]
    > Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
    > zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

    A to ciekawostka. Zdarza mi sie zareagowac tak samo (znaczy tez
    poinformowac ze ja tez nagrywam) i jeszcze nikt tak nie zareagował.
    Nie da sie ukryc ze gośc wyszedł na idiotę...

  • 7. Data: 2014-08-12 19:22:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 8:02 AM, mz wrote:
> [...]
    > Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
    > zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

    z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm
    marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować,
    lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę,
    a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę
    załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów,
    to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w
    zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla
    mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie
    swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja
    taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują.
    dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet
    oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

  • 8. Data: 2014-08-12 19:25:02
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 11:43 AM, Wiwo wrote:

> [...]
    >
    > Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
    > rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

    ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może
    przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs>

  • 9. Data: 2014-08-12 19:33:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 17:43:49 +0200, Wiwo napisał(a):

> [...]
    > przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich

    Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma
    sobie na to ciężko zapracowała przez wiele lat starannego dymania klientów
    gdzie się tylko da...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 10. Data: 2014-08-12 19:36:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 16:57:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A to ciekawostka. Zdarza mi sie zareagowac tak samo (znaczy tez
    > poinformowac ze ja tez nagrywam) i jeszcze nikt tak nie zareagował.
    > Nie da sie ukryc ze gośc wyszedł na idiotę...

    I ładne świadectwo wystawia firmie w której pracuje. Dobrze jest rozpocząć
    "w trosce o najwyższą jakość usług waszej firmy rozmowa jest nagrywana"
    choć równie dobrze można nie mówić nic, rozmówca ma prawo nagrać SWOJĄ
    rozmowę bez informowania..
    Firma musi poinformować, bo nagrania mogą odsłuchiwać również inni
    pracownicy firmy, czyli osoby trzecie, nie będące rozmówcami.