  • 1. Data: 2009-06-07 06:42:41
    Temat: Jak trackball?
    Od: "gosmo" <d...@f...pl>

    Witam,
    Chciałbym wymienić myszę na trackballa tylko zastanawiam sie co będzie
    lepsze. Z kółkiem umiszczonym cetralnie (
    Marble Mouse Trackball/Cordless Trackman Optical) czy na kciuk
    TrackManR Wheel Trackball. Co jest wygodniejsze w sensie szybkości użycia?

  • 2. Data: 2009-06-07 20:17:58
    Temat: Re: Jak trackball?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "gosmo" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Marble Mouse Trackball/Cordless Trackman Optical) czy na kciuk
    > TrackManR Wheel Trackball. Co jest wygodniejsze w sensie szybkości użycia?

    Od jakiś 5 lat uzywam logitecha marble i jestem zadowolony

  • 3. Data: 2009-06-08 06:36:14
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 7 czerwiec (niedziela), gdy o godzinie 8:42 *gosmo* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > Marble Mouse Trackball/Cordless Trackman Optical) czy na kciuk
    > TrackManR Wheel Trackball. Co jest wygodniejsze w sensie szybkości użycia?

    z prawdziwego zdarzenia trackballe produkowane są przez Kensington.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-06-08 08:34:58

  • 4. Data: 2009-06-09 13:45:33
    Od: "adams" <s...@k...onet.pl>

    > Od jakiś 5 lat uzywam logitecha marble i jestem zadowolony

    Ja od kilkunastu lat używam trackballe różnych marek.
    Od czterech lat mam marbla i również polecam ten model.
    Do "kciukowych" nie mam przekonania. Z centralnym manipulatorem jest chyba
    bardziej precyzyjny.
    Używam zawodowo z programami graficznymi (Corel czy Photopshop).
    Kiedy pierwszy raz miałem kupić mysz lub kota - po próbach w sklepie
    wybrałem kota. i tak mi pozostało :)
    __
    Pzdr
    Adam