  • 1. Data: 2009-09-12 20:27:13
    Temat: Jak wydluzyc czas oczekiwania na odbior polaczenia?
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    Witam

    Czy w Simplusie mozna wydluzyc czas oczekiwania na odbior polaczenia, ktory
    standardowo wynosi 30 sek.? Wylaczenie samej poczty glosowej nic nie daje.

    Andre

  • 2. Data: 2009-09-12 20:34:19
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    włączyć przekazywanie na swój numer gdy nie odbierasz? może zadziała

  • 3. Data: 2009-09-12 20:44:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 22:27:13 +0200, Andre NH napisał(a):

    > Czy w Simplusie mozna wydluzyc czas oczekiwania na odbior polaczenia, ktory
    > standardowo wynosi 30 sek.? Wylaczenie samej poczty glosowej nic nie daje.

    Wyłączyć pocztę głosową. Tym razem skutecznie. Dzwoniąc do BOK.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-09-12 20:50:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-12 22:34, gasper napisał/a:
    > włączyć przekazywanie na swój numer gdy nie odbierasz? może zadziała

    W Simplusie przekazywanie połączeń nie jest możliwe do uzyskania.

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-09-12 20:51:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-12 22:44, Waldek Godel napisał/a:

    > Wyłączyć pocztę głosową. Tym razem skutecznie. Dzwoniąc do BOK.

    Wystarczy "szybkim kodem" i poczta się nie włączy, BOK nie więcej z
    pocztą nie zadziała.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-09-12 20:59:52
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > Wyłączyć pocztę głosową. Tym razem skutecznie. Dzwoniąc do BOK.

    Co to znaczy "skutecznie"? Czy poprzez e-bok lub za pomoca kodu jest to
    nieskuteczne wyłączenie? Przeciez po takim wylaczeniu osoba dzwoniaca po 30
    sek. nie nawiazuje polaczenia z poczta tylko polaczenie to sie zrywa (sygnal
    zajetosci).

    Pozdrawiam. Andre.

  • 7. Data: 2009-09-12 21:02:04
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > Wyłączyć pocztę głosową. Tym razem skutecznie. Dzwoniąc do BOK.

    Dodam jeszcze, ze na drugim simplusie ten czas oczekiwania mam grubo
    ponad minutę. O ile dobrze pamiętam mozna to było ustawić jakimś kodem
    *....#

    Pozdrawiam. Andre

  • 8. Data: 2009-09-12 21:02:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 22:59:52 +0200, Andre NH napisał(a):

> [...]
    > sek. nie nawiazuje polaczenia z poczta tylko polaczenie to sie zrywa (sygnal

    W większości sieci zmiana przekierowań z poziomu telefonu nie działa -
    trzeba albo uzywać innych metod albo włączyć sterowanie z poziomu telefonu
    (to ostatnio da się w Erze dla przykładu)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-09-12 21:02:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-12 22:59, Andre NH napisał/a:

    > Co to znaczy "skutecznie"? Czy poprzez e-bok lub za pomoca kodu jest to
    > nieskuteczne wyłączenie?

    Jest skuteczne, nie przejmuj się.

    --
    Cz.

  • 10. Data: 2009-09-12 21:07:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-12 23:02, Waldek Godel napisał/a:

    > W większości sieci zmiana przekierowań z poziomu telefonu nie działa -
    > trzeba albo uzywać innych metod albo włączyć sterowanie z poziomu telefonu
    > (to ostatnio da się w Erze dla przykładu)

    A gdzie twórca wątku pisał cokolwiek o przekierowaniach?
    PS. O Erze/Tak-Taku/ możesz założyć inny wątek, tu pytanie było o Simplusa.

    --
    Cz.