  • 1. Data: 2009-09-12 20:34:47
    Temat: WM+dobry GPS
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    znajomy prosi mnie o poradę. Potrzebuje telefonu z WM, na którym będzie
    dobrze działała automapa. Musi mieć _wbudowany_ dobry gps (np.SirfSTAR
    III). Z tego powodu np Kaiser albo Omnia raczej odpadają. Procesor
    raczej szybszy niz 200MHz. KAmerki/bajerki - nieistotne.
    Polećcie coś prosze.

    ToMasz

    Wiem ze problem mozna by rozwiazać dokładając do czegokolwiek GPSpo BT,
    albo kupując nawigacje z Biedronki, ale szef mu kupi wzglednie niedrogi
    telefon, a nawigacji nie kupi - bo tak. (pomimo ze z niej korzysta w pracy)

  • 2. Data: 2009-09-12 20:51:43
    Temat: Re: WM+dobry GPS
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 22:34:47 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > III). Z tego powodu np Kaiser albo Omnia raczej odpadają. Procesor
    > raczej szybszy niz 200MHz. KAmerki/bajerki - nieistotne.

    Kilka Asusów miało Xscale + Sirf III, albo szybkie Omapy - chyba Asus P560
    lub coś podobnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-12 21:47:00
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > Musi mieć _wbudowany_ dobry gps (np.SirfSTAR> III).

    Nietety takie chyba czesto wbudowuja ale sa one marne, dla recznego
    urzadzenia, bo cholernie bateriozerne :(
    Bez samochodowego zasilania dlugo sie z nim w reku nie pobiega.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2009-09-13 07:08:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.09.09 22:51, Waldek Godel pisze:

    > Kilka Asusów miało Xscale + Sirf III, albo szybkie Omapy - chyba Asus P560
    > lub coś podobnego.

    Asus P750
    HP iPAQ 614c

    Ale czy te są niedrogie?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-09-13 07:09:09
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > urzadzenia, bo cholernie bateriozerne :(
    > Bez samochodowego zasilania dlugo sie z nim w reku nie pobiega.

    samochodowe zasilanie - jest. GPS marny? Wspomniany SirfSTAR> III sobie
    doskonale radzi. Sprawdzałem na Etenie x500+, ale to inna historia ( i
    inne wady)

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-09-13 08:06:27
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Pete pisze:

    > Asus P750
    1100 ale z automapą!
    > HP iPAQ 614c
    tego nawet kiedyś miałem w ręce w vobisie, ale niewiem jak działa gps.
    czy masz moze jakieś sprawdzone informacje?

    > Ale czy te są niedrogie?

    myśle ze w zasiegu cenowym :)

  • 7. Data: 2009-09-13 08:07:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pete wrote:

    >>> odpadają. Procesor raczej szybszy niz 200MHz. KAmerki/bajerki -

    > Asus P750

    > HP iPAQ 614c
    on ma raczej słabego GPS nie na sirfie - wiem bo mam

  • 8. Data: 2009-09-13 08:08:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:

    > samochodowe zasilanie - jest. GPS marny? Wspomniany SirfSTAR> III
    > sobie doskonale radzi. Sprawdzałem na Etenie x500+, ale to inna
    > historia ( i inne wady)

    no włąsnei x500 to dobry GPS ale wykonanie Etenów to mogiła szkoda bo fajny
    sprzęt w środku siedzi.

  • 9. Data: 2009-09-13 08:46:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    ToMasz pisze:

    > znajomy prosi mnie o poradę. Potrzebuje telefonu z WM, na którym będzie
    > dobrze działała automapa. Musi mieć _wbudowany_ dobry gps (np.SirfSTAR
    > III). Z tego powodu np Kaiser albo Omnia raczej odpadają.

    Hmm... Znajomy posiada Kaisera i nie narzeka na GPS. Właściwie dosyć
    szybko okazało się, że te wszystkie opinie mieszające moduł zintegrowany
    w Qualcomie z błotem nijak mają się do rzeczywistości. Podczas normalnej
    nawigacji zwyczajnie nie zauważa różnicy. Wcześniej używał osobnego
    odbiornika z SirfStar III na Bluetooth.

    Ja osobiście mogę jeszcze polecić Samsunga SGH-i780 z procesorem
    Marvella. :)

  • 10. Data: 2009-09-13 09:06:59
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ToMasz pisze:

    > (np.SirfSTAR III).

    Śmiało można też kupować z Mstar-em.
    Czyłość lepsza od SIRF'a i ogólnie nieźle się sprawuje.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com