  • 1. Data: 2009-07-20 23:26:09
    Temat: Jak wykorzystać duży limit na komórce służbowej?? :)
    Od: " kordi82" <k...@g...pl>

    Witam,

    Nie było mnie tu wieki ...

    Mam spory limit na komórce służbowej ... póki co 100 zl, ale lada moment 200
    zł. Przy obecnych stawkach za minutę połączenia nie jestem się w stanie tego
    wykorzystać ... Stąd moje pytanie ... Jakie użyteczne usługi można opłacić
    sms'ami premium, co by zrobić jakiś użytek z limitu?

    Do tej pory np. opłacałem premiowe ogłoszenia na www.szybko.pl ; miałem też
    pomysł, żeby przenieść numer prywatny do gaduair, ładować go 10 zł/3 miesiące
    i douzupełniać sms'ami premium z komórki służbowej - niestety gadu air fajnie
    wygląda na papierze - ale jak przychodzi do podstawowych usług typu
    przekierowanie połączeń, czy wykonanie duplikatu skradzionej karty, to już
    człowiek napotyka na ścianę.

    Jakieś inne pomysły?

  • 2. Data: 2009-07-21 05:12:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 23:26:09 +0000 (UTC), kordi82 wrote:
    >Mam spory limit na komórce służbowej ... póki co 100 zl, ale lada moment 200
    >zł.
    >Jakieś inne pomysły?

    a) nie wykorzystywac, no chyba ze to nie tylko limit, ale tez
    abonament i placic trzeba,

    b) sprzedawac doladowania na allegro :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-07-21 06:30:18
    Od: osiek <o...@g...pl>

    kordi82 pisze:
> [...]
    > wygląda na papierze - ale jak przychodzi do podstawowych usług typu
    > przekierowanie połączeń, czy wykonanie duplikatu skradzionej karty, to już

    kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe
    będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu
    magazyn minut nieograniczony czasowo (mniuty otrzymane maja waznosc 30
    minut ale kazda przychodzaca przedluza ten termin na kolejne 30 dni)

  • 4. Data: 2009-07-21 10:51:04
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    kordi82 pisze:

> [...]
    > wykorzystać ... Stąd moje pytanie ... Jakie użyteczne usługi można opłacić
    > sms'ami premium, co by zrobić jakiś użytek z limitu?

    Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie
    nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na
    telefonie firmowym.

  • 5. Data: 2009-07-21 12:33:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    osiek <o...@g...pl> wrote:

    > kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe
    > będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu

    Nie lepiej od razu dzwonić ze służbowej? będzie dwa razy więcej minut
    do wykorzystania.

    a.

  • 6. Data: 2009-07-21 13:23:15
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zykfryd. <x...@w...pl> napisał(a):

    > Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie
    > nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na
    > telefonie firmowym.

    Słuchaj, nie mam zamiaru tutaj z Tobą polemizować na temat tego, co mi wolno,
    czego mi nie wolno. Limit mi się należy zarówno na rozmowy prywatne, jak i
    służbowe. Koniec kropka.

    A o moje oferty pracy się nie martw. Z moim wykształceniem i doświadczeniem
    zawodowym się o pracę martwić nie muszę :)...

  • 7. Data: 2009-07-21 13:29:09
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Nie lepiej od razu dzwonić ze służbowej? będzie dwa razy więcej minut
    > do wykorzystania.
    >
    > a.

    No właśnie to samo sobie pomyślałem :), zresztą za dużo kombinowania ... aż
    tak mi się nie chcę ;).

    Pomysł z Gadu Air był o tyle fajny, że rzeczywiście środki się magazynowały
    i mogłem je wykorzystać na dowolną usługę. Tutaj, to tylko jakieś bonusowe
    minuty które i tak przepadną szybko, a ja w zasadzie nie korzystam z
    prywatnego telefonu. Tak jak pisałem mam standardowo ustawione
    przekierowanie wszystkiego na prywatny (czego w gadu air nie uświadczysz...).

  • 8. Data: 2009-07-21 14:19:13
    Od: osiek <o...@g...pl>

    k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > No właśnie to samo sobie pomyślałem :), zresztą za dużo kombinowania ... aż
    > tak mi się nie chcę ;).

    eee tam, marudzicie ;) zawsze to może być telefon dla dziecka żony
    kochanki babci dziadka ojca matki co tam sobie tylko wymyślisz

  • 9. Data: 2009-07-21 14:49:43
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:51:04 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

    > Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie
    > nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na
    > telefonie firmowym.
    Zanim się tak wyzłośliwiać będziesz posłuchaj. Mam na komórkę służbową
    'przydzielony limit'. Jest on niższy od abonamentu, zbyt wysokiego na moje
    służbowe potrzeby - urawniłowka zadziałała. I chęć pracodawcy trzymania
    mnie na komórkowej smyczy. Zasady rozliczania są takie, że niezależnie od
    tego czy w ogóle zadzwonię gdzieś w danym okresie rozliczeniowym (głównie
    dzwonią do mnie) muszę koszty poniesione przez pracodawcę ponad przyznany
    mi limit zwrócić/* Usługi w ramach abonamentu rozliczane są kwotowo np.
    500sms, 300sms i 60min, 5GB i 20min - do określonej kwoty przedpłaconej
    abonamentem. I teraz tępicielu nieuczciwości pracowniczej poradź, jak bez
    zmiany pracodawcy nie dokładać zupełnie bezsensownie do narzędzia danego
    przez firmę do pracy?

    */ tak naprawdę nie dpłacam, ratują mnie upusty do faktury zbiorczej

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2009-07-21 15:01:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 12:51
    (autor .Zykfryd.
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h446ip$edn$1@news.wp.pl>):

    > Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie
    > nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na
    > telefonie firmowym.

    Ale w czym problem? Limit i tak się zmarnuje. Jak rozumiem, jest on częścią
    abonamentu. Więc jeżeli ktoś traci, to operator. Ale on się zgodził na
    takie warunki i taki abonament, więc jedyne co traci, to to, że nie zyska
    przepadniętych minut.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)