  • 171. Data: 2011-12-14 20:09:42
    Temat: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 16:06:02 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Żyd pewnie

    ...lecz w literę go przerobię!

    > , niemieckiego pochodzenia jeszcze! ;))

    Ukryta niemiecka opcja ze mnie wyszła - tego ukrywać nie mam zamiaru.

    > Analogicznie - kierowca/pieszy podpisuje papierek na którym zgadza się,
    > że drogi bywają niebezpieczne i może coś mu się stać.

    ALE jeśli wszyscy będą postępowali zgodnie ze sztuką.
    Zaś w takim przypadku grożą mu: żylaki przy czekaniu na czerwone,
    hemoroidy dzięki panu Galasowi (to w DC), czy rak płuc od wdychnia
    spalin. W żaden sposób szuka nie obejmuje wypadków, bo te - wbrew
    twierdzeniom prymitywnych policjantów - powstają na skutek działań
    człowieka - działań niezgodnych ze sztuką.
    Więc takie porównanie funta kłaków warte nie jest.
    O tym piszę od początku.

    > Jednak jeśli wjedzie w niego na przejściu nawalony jegomość bez prawa
    > jazdy prujący 140 przez miasto, to ten papierek będzie mniej wart od
    > toaletowego.

    Ile razy muszę napisać, że piszę o tym od początku?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 172. Data: 2011-12-14 21:30:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Są takie same, o ile wręcz różnica między hamowaniem pociągu do samochodu
    > nie jest MNIEJSZA niż między hamowaniem samochodu ze 100 a pieszego z 6
    > km/h.

    Pociąg nieproporcjonalnie dłuższy jest.

  • 173. Data: 2011-12-14 21:56:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości news:

    > Pociąg nieproporcjonalnie dłuższy jest.

    No i?
    Ze swojej prędkości podróżnej hamuje powiedzmy na 1000 metrach, samochód na
    70.
    Pieszy na 10 cm.

    Policz proporcje.