  • 1. Data: 2012-06-06 13:21:36
    Temat: Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witajcie,

    Mam obecnie około 1000 odebranych wiadomości w telefonie
    (Nokia C7) z czego powiedzmy 300 to MMSy.

    Czy jest jakaś opcja, aby zgrać wszystkie zdjęcia na raz,
    ze wszystkich wiadomości - najlepiej do jednego wspólnego
    folderu, ale niekoniecznie.

    Bo jak mam klikać i otwierać każdego MMSa i zapisywać
    zdjęcia po jednym... to może coś człowieka trafić.

    Poratujcie :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2012-06-06 21:08:03
    Temat: Re: Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)
    Od: t...@w...pl

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 13:21:36 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

> [...]
    > folderu, ale niekoniecznie.
    >
    > Bo jak mam klikać i otwierać każdego MMSa i zapisywać
    > zdjęcia po jednym... to może coś człowieka trafić.

    Nie tak dawno temu o to samo pytalem.

    1. Sprawdz czy Nokia Suite widzi twoje MMSy (u mnie na 6300 nie widzial, ale to
    starszy telefon niz c7. Dlatego punkt drugi:)
    2. Zrob kopie zapasowa Nokia Suitem i otworz jej plik NBU explorerem. Co prawda
    kazdego wyciagasz osobno ale klikanie myszka na ekranie 13,3 cala (moj lapek) to
    jednak inny komfort i czas niz palcem na 3,2 cala, czy wrecz w przypadku mojej 6300 -
    klawiatura i 2 cale.

    Link do mojego pytania - Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
    https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!searchi
    n/pl.misc.telefonia.gsm/mmsy$20nokia|sort:date/pl.mi
    sc.telefonia.gsm/mz7G2Dh9Wbw/0Es0e4VIUzUJ

  • 3. Data: 2012-06-06 21:52:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pisze tak:

    > Zrob kopie zapasowa Nokia Suitem i otworz jej plik NBU explorerem.

    cwane :)

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2012-06-07 23:42:31
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Dzięki, Nokia Suite widzi MMSy bez problemu, ale
    faktycznie NBU explorerem może szybciej powyłuskiwać zdjęcia.

    Dzięki :)
    Alekander.

  • 5. Data: 2012-06-08 00:40:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-07 23:42, Aleksander pisze:
    > Dzięki, Nokia Suite widzi MMSy bez problemu, ale
    > faktycznie NBU explorerem może szybciej powyłuskiwać zdjęcia.

    Do usług ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/