  • 1. Data: 2012-06-07 09:27:47
    Temat: Czy taki
    Od: jadryś <r...@y...com>

    Dureń jeden z drugim potrafi uzasadnić dlaczego np. murarz musi pracować
    40 i osiągnąć 67 lat żeby wyrobić sobie emeryturę a zdrowemu i nie
    spracowanemu bykowi wystarcza 25 wypracowane i przeżycie 55ciu lat??

    przehttp://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent
    -podpisal-reforme-emerytur-mundurowych,wid,14553487,
    wiadomosc.html?ticaid=1e96

    Najchętniej bym to usłyszał od tego co to niedawno podpisał - Prezydenta
    Komorowskiego.

  • 2. Data: 2012-06-07 09:30:21
    Temat: Re: Czy taki
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-07 09:27, jadryś pisze:
    > [...]
    Sorry, to miało iść na inną grupę.

  • 3. Data: 2012-06-07 09:34:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

> [...]
    wiadomosc.html?ticaid=1e96

    > Najchętniej bym to usłyszał od tego co to niedawno podpisał - Prezydenta

    "telefon komórkowy dyżurny w weekendy: (48) 721 800 805 (w godz. 8.00 -
    20.00)"
    http://www.prezydent.pl/dla-mediow/kontakt-z-biurem-
    prasowym/

    JoteR

  • 4. Data: 2012-06-07 13:56:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.06.2012 09:27, jadryś pisze:
    > Dureń jeden z drugim potrafi uzasadnić dlaczego np. murarz musi pracować
    > 40 i osiągnąć 67 lat żeby wyrobić sobie emeryturę a zdrowemu i nie
    > spracowanemu bykowi wystarcza 25 wypracowane i przeżycie 55ciu lat??
    tak. Taki naród. tzn Twoja emerytura powninna być zależna od tego co SAM
    zebrałeś, dziedziczna i nie przepadalna wraz ze śmiercią. Ale wiekszośc
    tego narodu nie chce zbierac na swoją starość - woli liczyć "emeryturę"
    państwowa, nawet bardzo niską. Więc państwo decyduje komu i ile dać. Nie
    obwiniaj Komorowskiego Plaikikota, Tuska, Kaczyńskiego bo to nie ich
    wina że naród tak chce.

    ToMasz

    Ps jak miało iśc na inną grupę to czemu nie "skancleowałeś?"

  • 5. Data: 2012-06-07 14:57:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 13:56, ToMasz pisze:
> [...]
    > państwowa, nawet bardzo niską. Więc państwo decyduje komu i ile dać. Nie
    > obwiniaj Komorowskiego Plaikikota, Tuska, Kaczyńskiego bo to nie ich

    Genialna wymówka dla nic nie robienia, trwania, pierdzenia w stołek,
    haratania w gałę. Szczególnie dla partii która do wyborów szła ze
    sztandarami nowej lepszej jakości, profesjonalizmu rządzenia.
    Co musi się wydarzyć żeby dostrzec że ta piramida finansowa się kończy,
    że redystrybucja na taką skalę prowadzi do nędzy.
    Sorry za OT ale nie będzie mi jeden z drugim wmawiał że to ja jestem
    winny nieudolności rządzących i złego wydawania połowy mojego zarobku.

    A teraz tylko czekam na teksty w stylu "a u was murzynów biją" Typowe.

  • 6. Data: 2012-06-07 15:04:16
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    W dniu 2012-06-07 09:30, jadryś pisze:
    > Sorry, to miało iść na inną grupę.

    Przecież można wycofać, po co dokładać spam???

    TL

  • 7. Data: 2012-06-07 16:06:15
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > bo to nie ich wina że naród tak chce.
    >
    > ToMasz
    >
    > Ps jak miało iśc na inną grupę to czemu nie "skancleowałeś?"

    Myślę że niezupełnie tak. Ale podstawa powinna być taka sama - warunki
    dla wszystkich takie same. Jednak to dziedziczenie myślę że mogłoby się
    nie sprawdzić, - po prostu to jest miecz jednosieczny. No bo jak widzisz
    dalsze losy człowieka który żyje a zgromadzone na koncie środki już się
    skończyły? Myślisz że spadkobiercy powinni od tego momentu zacząć
    partycypować w kosztach utrzymywania takiego człowieka? Osobiście myślę
    że mogłoby przynieść to więcej szkody niż korzyści.

    A jak to się robi w nowym Thunderbirdzie?

  • 8. Data: 2012-06-07 16:06:40
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-07 09:34, JoteR pisze:

> [...]
    wiadomosc.html?ticaid=1e96

    > "telefon komórkowy dyżurny w weekendy: (48) 721 800 805 (w godz. 8.00

    Pewnie płatny, a poza tym wątpię żeby podpisujący tą ustawę osobiście
    prezydent, równie osobiście rozwiałby moje wątpliwości odpowiadając.

  • 9. Data: 2012-06-07 16:07:04
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-07 15:04, SP 1 QXL pisze:

    > Przecież można wycofać, po co dokładać spam???
    >

    > TL

    Niestety nie. Dawniej w Thunderbirdzie była taka funkcja, jednak obecnej
    wersji już jej nie ma.

  • 10. Data: 2012-06-07 16:11:14
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 16:07, jadryś pisze:

    > Niestety nie. Dawniej w Thunderbirdzie była taka funkcja, jednak obecnej
    > wersji już jej nie ma.

    jak to nie ma