  • 1. Data: 2017-12-21 00:35:42
    Temat: Jaka aplikacja Google Play?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Do tej pory skutecznie mnie powstrzymywało przed zrobieniem zarobkowej
    aplikacji w Google Play to, że trzeba było mieć firmę, na ZUSie bym
    więcej stracił.
    Ale teraz od miesięcy mam firmę, więc może mógłbym poduczyć się Androida
    i coś tam zmajstrować? Ale za jaką aplikację ludzie skłonni byli by
    zapłacić? Czy za grę? Sam nie mam gier w telefonie i nie znoszę.

  • 2. Data: 2017-12-21 02:18:00
    Temat: Re: Jaka aplikacja Google Play?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 00:35, Borneq pisze:

    > Ale teraz od miesięcy mam firmę, więc może mógłbym poduczyć się Androida
    > i coś tam zmajstrować? Ale za jaką aplikację ludzie skłonni byli by
    > zapłacić? Czy za grę? Sam nie mam gier w telefonie i nie znoszę.

    Ludzie nie lubią płacić za gry czy programy.
    Można wprawdzie zrobić świetną grę i zarabiać na mikropłatnościach
    i/lub reklamach ale może się okazać ze figę zarobisz bo
    gra nie była tak świetna jak liczyłeś.
    Można też napisać rewelacyjny i nie do zastąpienia program
    ale trzeba mieć na niego pomysł, ty nie masz.
    A jako konkurencję masz specjalistyczne firmy które z tego żyją
    od lat.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-12-21 11:03:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2017 o 00:35, Borneq pisze:
> [...]
    > i coś tam zmajstrować? Ale za jaką aplikację ludzie skłonni byli by
    > zapłacić? Czy za grę? Sam nie mam gier w telefonie i nie znoszę.
    Ja Ci mogę z rękawa wyrzucać pomysły aplikacji. mało tego. jest
    pierdylion programów, które świetnie działały w starych wersjach
    androida, a w nowszych nie działają. porzucone. czasem w nowszych
    potrzebny jest root - ale ja bym go bez mrugnięcia okiem zrobił.

    tak na zachęte. wyobraź sobie budzik w latach 90siątych. taki normalny
    mechaniczny. 30 lat wstajesz o określonej porze, czasami 5 minut przed
    budzikiem. patrzysz na niego, patrzysz, myslisz - nie dośpię wstajesz i
    NACISKASZ CZERWONY GUZIK.
    Dzisiaj wstajesz, patrzysz na ekran, jeszcze 5 minut. i co? Nie
    wyłączysz tego alarmu, bo zapomnisz go na jutro załączyć. nie poleżysz,
    bo lata już nie te i pęcherz ciśnie. więc idziesz do kibla z telefonem.
    ulżyłeś sobie idziesz zwiedzać kuchnie, otwierasz lodówkę a w kiblu
    drze się telefon budząc całą rodzinę.
    Niema budzika na androida, który ma widget pokazujący ile jeszcze czasu
    do najbliższego alarmu, z opcją SZYBKIEGO wyłączenia budzika. telefony
    nie mają czerwonego guzika będącego obowiązkowym wyposażeniem starych
    budzików.

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-12-21 12:12:19
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.12.2017 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

> [...]
    > Dzisiaj wstajesz, patrzysz na ekran, jeszcze 5 minut. i co? Nie
    > wyłączysz tego alarmu, bo zapomnisz go na jutro załączyć. nie poleżysz,

    No jak nie, jak tak? W MIUI czeka już na pasku powiadomień
    "Za 5 minut włączy się budzik. Czy chcesz go wyłączyć?"
    I jak wciśniesz "Wyłącz" to dziś już nie zadzwoni
    (a kolejne dni jak najbardziej tak).

    MIUI ma jeszcze sporo innych fajnych, przemyślanych rozwiązań.

    Ale dla pożal się Boże recenzentów najważniejsze jest, że nie
    ma szuflady aplikacji.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2017-12-21 12:50:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-21 o 00:35, Borneq pisze:

    > Ale teraz od miesięcy mam firmę, więc może mógłbym poduczyć się Androida
    > i coś tam zmajstrować? Ale za jaką aplikację ludzie skłonni byli by
    > zapłacić?
    Zamawiam u Ciebie IntelliRing :-)

    To aplikacja łatająca niedoróby Androida w zakresie (braku) zarządzania
    dzwonieniem. Świetna aplikacja lecz 2 generacje Androida temu przestała
    być wspierana. W konsekwencji degraduje się jej funkcjonalność.

    Tu jest nisza do wykorzystania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2017-12-21 13:19:36
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Dzisiaj wstajesz, patrzysz na ekran, jeszcze 5 minut. i co? Nie
    > wyłączysz tego alarmu, bo zapomnisz go na jutro załączyć. nie poleżysz,

    Pomysł świetny, ale porównanie już nie na tyle. W starym budziku i tak
    musiałeś go ponownie włączyć, odczekując kiedy minie czas dzwonienia (a
    to było dłużej, niż w budziku smartfonowym, ponieważ przez kilka minut
    był włączony mechaniczny lub elektrycny obwód dzwonienia).

  • 7. Data: 2017-12-21 16:29:14
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

> [...]
    > do najbliższego alarmu, z opcją SZYBKIEGO wyłączenia budzika. telefony
    > nie mają czerwonego guzika będącego obowiązkowym wyposażeniem starych

    Może troszeczkę z innej bajki ale mój budzik/alarm pokazuje około godziny
    wcześniej że zadzwoni. Na górnej belce pojawia się napis że będzie alarm i
    można go wyłączyć. Co nie przekresla następnego budzenia w dniu następnym.
    Problem jest tylko jeden, to aplikacja wbudowana w MIUI od Xiaomi.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -

  • 8. Data: 2017-12-21 18:05:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2017 o 16:29, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > można go wyłączyć. Co nie przekresla następnego budzenia w dniu następnym.
    > Problem jest tylko jeden, to aplikacja wbudowana w MIUI od Xiaomi.

    dzięki. znaczy że nie tylko ja mam takie pokręcone potrzeby. ale gdzie
    pytałem - takiego programu nie było.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-12-21 20:12:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 00:35:43 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:
> [...]
    > i coś tam zmajstrować? Ale za jaką aplikację ludzie skłonni byli by
    > zapłacić? Czy za grę? Sam nie mam gier w telefonie i nie znoszę.

    Aplikacja do telefonów dla osob starszych i niedoslyszacych.

    Konfigurowalna, umozliwiajaca ustawienie np.

    1. Telefon dzwoni zawsze z maksymalna glosnoscia dzwonka, niezaleznie od wyciszen
    suwakami i klawiszami (starsze osoby czesto nieswiadomie, przy okazji innych
    czynnosci zmieniaja ustawienia.
    2. przy odbieraniu i dzwonieniuu telefon automatycznie przechodzi w tryb
    glosnomowiacy - moja Mama tylko przy takim ustawieniu slyszy cos w sluchawce.

    Sadze, ze znalazloby sie wiecej opcji do ustawienia.

  • 10. Data: 2017-12-22 01:35:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-12-21 o 11:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > do najbliższego alarmu, z opcją SZYBKIEGO wyłączenia budzika. telefony
    > nie mają czerwonego guzika będącego obowiązkowym wyposażeniem starych

    Mój systemowy w nubi wrzuca info na belkę kilka minut przed terminem, że
    będzie chciał dzwonić i można go wyciszyć. Można także wyłączyć tylko
    najbliższy z cyklu dzwonków. Chyba to nie są takie rewelacje jak chciałeś :)