  • 1. Data: 2017-12-18 16:12:08
    Temat: Potrzebna aplikacja do zarządzania dzwonkiem dla Androida 8.
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Jakiś czas temu używałem IntelliRing - jak dla mnie idealna. Niestety
    porzucona przez autorów i z wersji na wersję Androida działa coraz
    gorzej. Czy jest jakaś wypróbowana przez Was alternatywa?

    Oto funkcje, z których korzystałem i byłoby dobrze mieć je znowu:

    - W kieszeni telefon dzwoni narastająco bardzo głośno i są wibracje. Po
    wyciągnięciu z kieszeni natychmiast cichnie aby nie robić hałasem
    obciachu wokół.

    - Na stole poziom dzwonka zależny jest od hałasu otoczenia. Wibracji nie ma.

    - Gdy leży szkłem do dołu włącza się tryb spotkania. Nie ma wibracji,
    zamiast dzwonka pojedynczy cichy beep.

    - Gdy dzwoni na stole, odwrócenie telefonu szybą w dół wycisza dzwonek i
    przechodzi w tryb spotkania.

    - Jeśli jestem na planowanym spotkaniu mogę szybko wyciszyć telefon na
    żądany czas. Robi się to tak, że przyciskiem głośności w dół uruchamiamy
    tryb wibracji. Wtedy pokazuje się minutnik, ustawiamy czas. Po tym
    okresie dzwonek zostanie przywrócony. Beep poinformuje o aktywacji
    dzwonienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2017-12-18 18:37:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 16:12, Marek S pisze:
> [...]
    > tryb wibracji. Wtedy pokazuje się minutnik, ustawiamy czas. Po tym
    > okresie dzwonek zostanie przywrócony. Beep poinformuje o aktywacji

    Poszukaj gdzieś takiego samego telefonu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-12-18 19:06:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-18 o 18:37, Animka pisze:

    > Poszukaj gdzieś takiego samego telefonu.

    Po co mi dwa takie same?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2017-12-18 20:35:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 19:06, Marek S pisze:

    > Po co mi dwa takie same?

    Pisaleś, że miałeś to pomyślalam, że używasz jakis inny telefon.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-12-19 02:08:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Pisaleś, że miałeś to pomyślalam, że używasz jakis inny telefon.

    Zanim znów napiszesz, że wyciąłem swoje własne pytanie z wątku
    otwierającego i się pogubiłaś... spytam... Czy Ty w ogóle wiesz o czym
    piszesz?

    IntelliRing to nie telefon. Taka marka nigdy nie istniała. To aplikacja.
    Podpowiedź jest w tytule wątku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2017-12-19 03:12:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-19 o 02:08, Marek S pisze:

> [...]
    > piszesz?
    >
    > IntelliRing to nie telefon. Taka marka nigdy nie istniała. To aplikacja.

    To szukaj tej aplikacji tam gdzie przedtem ją znalazleś i instaluj.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-12-19 19:25:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-19 o 03:12, Animka pisze:

    > To szukaj tej aplikacji tam gdzie przedtem ją znalazleś i instaluj.

    Sądzisz, że jeśli ją ściągnę jeszcze raz, to zacznie lepiej działać?

    Może więc inaczej: ile Twoim zdaniem razy powinienem ją pobrać by
    rozwiązać by znów zaczęła działać tak jak kiedyś?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2017-12-19 21:02:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Dec 2017 16:12:08 +0100, Marek S <p...@s...com> wrote:
> [...]
    > porzucona przez autorów i z wersji na wersję Androida działa coraz
    > gorzej. Czy jest jakaś wypróbowana przez Was alternatywa?

    Co to znaczy "działa coraz gorzej" skoro nie jest już rozwijana i
    autorzy na szczęście nie mają okazji czegoś popsuć?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-12-19 21:55:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-19 o 21:02, Marek pisze:

    > Co to znaczy "działa coraz gorzej" skoro nie jest już rozwijana i
    > autorzy na szczęście nie mają okazji czegoś popsuć?

    Bo wzrasta niekompatybilność z kolejnymi numerami systemu operacyjnego.
    Przestają działać kolejne funkcje lub zmieniają sposób działania.

    I konkretnie:

    - Tryb spotkania (szkłem w dół) zastępował dzwonek cichym pojedynczym
    beep. Począwszy od Androida 7 dzwonek normalnie dzwoni a do tego jest beep.

    - Przestało działać wyciszanie dzwonka poprzez odwrócenie telefonu
    szkłem w dół.

    - Jako ciekawostka - w Androidzie 7 timer wyciszenia oszalał. Zaczął
    pojawiać się bez sensu przy każdej rozmowie przychodzącej. Począwszy od
    8mki działa znów poprawnie mimo, że nikt nic nie robi przy aplikacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2017-12-19 22:07:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-12-19 o 19:25, Marek S pisze:

    > Sądzisz, że jeśli ją ściągnę jeszcze raz, to zacznie lepiej działać?
    >
    > Może więc inaczej: ile Twoim zdaniem razy powinienem ją pobrać by
    > rozwiązać by znów zaczęła działać tak jak kiedyś?

    Czemu tak uporczywie udowadniasz swój niedorozwój umysłowy?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/