  • 1. Data: 2011-10-24 18:15:58
    Temat: Jaka karta graficzna na USB?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Widziałem parę testów i opisów takowych, ale tak naprawdę żadna niczym
    się nie wyróżniała.
    Jako że laptop to Lenovo X220 pomyślałem więc że grafika również mogłaby
    być Lenovo (a co!).
    Ku zaskoczeniu, faktycznie takie coś jest produkowane i zwie się: 45K5296

    Już chciałem kupować, ale 'review' na stronie:
    http://shop.lenovo.com/us/itemdetails/45K5296/38/22D
    B8A4ABC844C75ADD1423FF4F36887
    więc nie tak gdziebadź - mnie dość zmroziło.

    Polecicie jakąś grafikę na USB?
    Jest to na tyle niepopularny sprzęt, że opinii ludzi którzy faktycznie z
    czegoś takiego krozystają praktycznie nie ma.

    Pozdrowienia i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-10-24 19:11:32
    Temat: Re: Jaka karta graficzna na USB?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    A to czytałeś?
    http://reviews.lenovo.com/8923-en_us/_00000026_00002
    7D1_/lenovo-lenovo-usb-to-dvi-monitor-adapter-review
    s/reviews.htm

  • 3. Data: 2011-10-24 19:25:40
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-24 21:11, Szyk wrote:
    > A to czytałeś?
    > http://reviews.lenovo.com/8923-en_us/_00000026_00002
    7D1_/lenovo-lenovo-usb-to-dvi-monitor-adapter-review
    s/reviews.htm

    Moim zdaniem aby to miało sensownie działać, pen-toy powinien obsługiwać
    jakiś protokół podobny do X'ow.. (to ogolne zalozenie), wtedy specyfika
    USB2.0 nie przeszkadzalaby w szybkim dzialaniu, zas cena urzadzenia
    bylaby 10x wyzsza.

    Nie wnikalem jak faktycznie zbudowanie jest to urządzenie, przy tej
    cenie stosowane sa raczej proste rozwiazania /framebuffer na USB/...