  • 1. Data: 2010-10-03 18:24:03
    Temat: Jaka mapa Europy do navi pod Win CE?
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    Witam,

    z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym pilotem
    :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE możecie polecić?

    Tomek

  • 2. Data: 2010-10-03 18:34:28
    Temat: Re: Jaka mapa Europy do navi pod Win CE?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    ...:::Tomek:::... pisze:
    > Witam,
    >
    > z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym pilotem
    > :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE możecie polecić?

    Automapa do Francji sobie radziła dobrze. W miastach i na autostradach.
    W Norwegii było OK, w Finlandii coś niedomagała ale nie wiem czy to wina
    mapy czy kilkugodzinnych problemów z łącznoścą z GPS.

    Seco

  • 3. Data: 2010-10-03 18:41:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 18:24:03 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym pilotem
    > :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE możecie polecić?

    Nieustannie polecam zapytanie na właściwej grupie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-03 19:30:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent ...:::Tomek:::... nadaje:
    > z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym
    > pilotem :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE
    > możecie polecić?

    Skoro wspominasz szeroko Europę to pewnie chodzi ci głównie o dobre mapy
    Spitzbergenu, Kazachstanu oraz Wyspy Kanaryjskie więc ja powiem że nie
    ma takiego programu na wCE.

  • 5. Data: 2010-10-03 19:35:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..."

    > z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym
    > pilotem :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE
    > możecie polecić?

    AutoMapa EU daje radę - kolega ostatnio śmigał po Holandii i Francji

  • 6. Data: 2010-10-03 19:52:08
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał/a:

    > AutoMapa EU daje radę - kolega ostatnio śmigał po Holandii i Francji

    Automapa jest OK. Tylko w Grecji trzeba np. znać grecki alfabet i umieć
    się nim posługiwać ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 7. Data: 2010-10-03 20:03:29
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    > AutoMapa EU daje radę - kolega ostatnio śmigał po Holandii i Francji

    OK, dziękuję za odpowiedzi, tym, którzy niewiele wnieśli do tematu
    również dziękuję ;-)

    Tomek

  • 8. Data: 2010-10-03 20:41:12
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-03 18:24, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Witam,
    >
    > z racji, że czeka mnie dalsza wycieczka rozglądam się za dobrym pilotem
    > :-) Jaką mapę Europy działającą na nawigacji z Windows CE możecie polecić?

    Navigon - jak ktoś lubi nawigację prowadzącą, a nie gadającą i z mapami
    bez pi... zbędnych informacji.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2010-10-04 17:05:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Oct 2010 19:52:08 +0200, w <s...@c...net>, Adam
    'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> napisał(-a):

    > Automapa jest OK. Tylko w Grecji trzeba np. znać grecki alfabet i umieć
    > się nim posługiwać ;-)

    A nie wystarcza już na dłużej przytrzymać przycisk z wyborem czcionki? :>

  • 10. Data: 2010-10-04 23:44:41
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 04.10.2010 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:

    > A nie wystarcza już na dłużej przytrzymać przycisk z wyborem czcionki? :>

    Gapa ze mnie - ukryta opcja jest pod ikonka klawiatury :-) Inna sprawa,
    ze niektorych miast i tak nie znajduje.

    Thx za hint!

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net