  • 1. Data: 2007-12-13 14:29:52
    Temat: Jakas awaria miedzy oper?
    Od: foczka <w...@g...com>

    Witam,
    Jakas awaria jest miedzy operatorami? Z sieci Crowleya nie ma dostepu
    m.in. do www.wss.pl www.dobreprogramy.pl Z sieci Spr@y nei ma problemu z
    dostepem do ww. stron.

    Z gory dzieki za info i pozdrawiam!
    --
    foczka

  • 2. Data: 2007-12-14 10:02:18
    Temat: Re: Jakas awaria miedzy oper?
    Od: Tomasz Mogila <s...@a...net>

    foczka pisze:
    > Witam,
    > Jakas awaria jest miedzy operatorami? Z sieci Crowleya nie ma dostepu
> [...]

    Wygląda na wewnętrzny problem Crowleya.

    Pozdrawiam
    Tomasz Mogiła

  • 3. Data: 2007-12-15 22:30:10
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    Tomasz Mogila <s...@a...net> napisał(a):

    > Wygląda na wewnętrzny problem Crowleya.

    mi kazali trajsruty im wyslac. no to wyslalem i faktycznie po godzinie
    zaczeli cos kombinowac, bo resetowali modem, routing pojawial sie i znikal.
    az wreszcie zaskoczylo.
    na minus musze stwierdzic, iz nie raczyli na mojego maila odpowiedziec z
    wyjasnieniem, co bylo, ze juz powinno dzialac, zeby prztestowac itepe

  • 4. Data: 2007-12-16 09:50:53
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > na minus musze stwierdzic, iz nie raczyli na mojego maila odpowiedziec z
    > wyjasnieniem, co bylo, ze juz powinno dzialac, zeby prztestowac itepe

    Modem powiadasz ? Hmmm... Ja tam zadnego modemu nie widzialem ;)

    Moze troche wytlumacze chlopakow z WSS. Jak sa jakies problemy, to
    ciezko
    (a wlasciwie jest to niemozliwe) odpowiedziec na kazdego
    maila pt. "Czy macie jakies problemy?" Sa ich tysiace.
    Wystarczy chwile poczekac i z reguly "samo sie naprawia"

    Michal W.

  • 5. Data: 2007-12-16 13:01:05
    Od: t...@g...com

    On 16 Gru, 10:50, "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > maila pt. "Czy macie jakies problemy?" Sa ich tysiace.
    > Wystarczy chwile poczekac i z reguly "samo sie naprawia"

    Prawde mowiac nikt od nas (WSS/DP) nie otrzymal zadnego maila w tej
    sprawie, nikt tez nie kontaktowal sie w sprawie wysylania tras -
    Tomek, mozesz napisac dokladnie kto sie w tej sprawie kontaktowal?
    najlepiej na priv - tbr at xenium.pl. Thx.

  • 6. Data: 2007-12-17 13:28:16
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    Michal W. <m...@n...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

    > maila pt. "Czy macie jakies problemy?" Sa ich tysiace.
    > Wystarczy chwile poczekac i z reguly "samo sie naprawia"

    chyba zesmy sie nie zrozumieli. przedpisca napisal ze to wewnetrzny
    problem crowleya i ja na potwierdzenie napisalem ze do crowleya
    wyslalem trejsruty. po kiego grzyba wysylac trajsy adminom wss czy
    komukolwiek innemu. i to bok crowley mi nie odpowiedzial, choc mozna by
    powiedziec ze poniekad jest reakcja:

    <cyt>
    Szanowni Abonenci,

    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 18.12.2007 r. w godzinach 05:00 - 07:00
    rano będą prowadzone pilne prace modernizacyjne w sieci szkieletowej. W
    związku z tym wystąpi 10-minutowa przerwa w dostępie do świadczonych
    przez Crowley Data Poland usług (dotyczy dostępu do Internetu, L2/L3
    VPN) w całej Polsce. Powodem przerwy jest aktualizacja oprogramowania
    routerów Juniper powodującego nieprawidłowe działanie protokołu BGP.
    </cyt>

  • 7. Data: 2007-12-17 13:32:48
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl napisał(a):

    aj, sorki za krzaki

  • 8. Data: 2007-12-17 14:13:09
    Od: robert j. wozny <r...@z...org>

    On 5768-04-08 14:28:16 +0100, i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl said:

> [...]
    > wyslalem trejsruty. po kiego grzyba wysylac trajsy adminom wss czy
    > komukolwiek innemu. i to bok crowley mi nie odpowiedzial, choc mozna by

    z kim rozmawiales i do kogo wysylales trejsruty ?

    -j.

  • 9. Data: 2007-12-18 13:27:15
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    robert j. wozny <r...@z...org> napisał(a):
    > z kim rozmawiales i do kogo wysylales trejsruty ?

    rozmawialem telefonicznie z BOA. kazali przeslac. ale poszperalem troche
    i sie okazalo ze wyslalem nie na boa@ tylko bok@. kajam sie maj mistajk
    (choc zwrotke moglbym dostac ze adres niepoprawny).

    za to dzis to u nas crowley dziala jak kierunkowskaz.