  • 1. Data: 2007-12-14 12:23:38
    Temat: Prośba
    Od: Dap <d...@v...pl>

    Witam,
    co prawda nie jest problem polskiego internetu, ale jeśli tak dalej
    pójdzie to ja nim zostanę :)

    Od prawie 2-ch tygodni próbuję podłączyć internet w nowej siedzibie
    firmy w centrum Wrocławia.

    Kontakt z tktelekom - bez problemów, ale najwcześniej koniec stycznia.
    Kontakt z crowleyem - urwał się na infolinii i informacjach ("handlowiec
    się skontaktuje","Jeszcze sie nikt nie odezwał ? Niemożliwe...")
    Kontakt z exatelem (jak wyzej).
    Kontakt z gts (jak wyżej)

    I tu pytanie, czy ktos ma kontakt do poważnych handlowców którejś z
    powyższych firm (cdp , exatela, gts ) ? Ewentualnie może polecić inną
    firmę, dla której nie będzie problemu ? (okolice placu Wróblewskiego)
    Wolumen raczej mały (wielkość jeszcze nie ustalona, zależne od stawek).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-14 12:49:16
    Temat: Re: Prośba
    Od: "Synek" <h...@W...pl>

    Moze tu?:
    http://www.wcss.wroc.pl/wask.php

    S.

  • 3. Data: 2007-12-14 17:50:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dap" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kontakt z crowleyem - urwał się na infolinii i informacjach ("handlowiec
    > się skontaktuje","Jeszcze sie nikt nie odezwał ? Niemożliwe...")

    Po WiFi nikt nie chce podłączyć? Kup sobie kartę a/b/g i przeskanuj eter.

    PS
    Może jesteś w Tajnej Bazie Upierdliwych Klientów?
    Nagrabiłeś sobie i poszła fama.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2007-12-14 17:52:13
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Synek" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Moze tu?:
    > http://www.wcss.wroc.pl/wask.php

    A może on chce płacić kilkadziesiąt zł miesięcznie? Przecież pisał, że niski
    wolumen.

  • 5. Data: 2007-12-14 18:26:31
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > firmę, dla której nie będzie problemu ? (okolice placu Wróblewskiego)
    > Wolumen raczej mały (wielkość jeszcze nie ustalona, zależne od stawek).

    Prosze o kontakt m.wronka(maupa)crowley.pl

    Michal W.

  • 6. Data: 2007-12-14 18:30:10
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > Prosze o kontakt m.wronka(maupa)crowley.pl
    >
    > Michal W.

    PS. Nie jestem handlowcem tylko prostym lokalnym rzmieslnikiem,
    podlaczajacym klientow ;)

    Michal W.

  • 7. Data: 2007-12-14 21:55:04
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Dap pisze:
> [...]
    > firmę, dla której nie będzie problemu ? (okolice placu Wróblewskiego)
    > Wolumen raczej mały (wielkość jeszcze nie ustalona, zależne od stawek).

    Teraz jest taki okres ze wszyscy chca juz i natychmiast a juz wiekszosc
    zyje czym innym - sensownie da sie pewnie zalatwic po nowym roku.

  • 8. Data: 2007-12-17 15:32:41
    Od: Michał B. <m...@e...pl>

> [...]
    > Kontakt z crowleyem - urwał się na infolinii i informacjach ("handlowiec
    > się skontaktuje","Jeszcze sie nikt nie odezwał ? Niemożliwe...")

    To ja mam taki pomysł, przypomnij się na infolinii i powiedz im, że chcesz
    1Gbps myślę, że wtedy na pewno ktoś zadzwoni i jak już uzyskasz kontakt z
    kimś normalnym to wtedy mu sprecyzujesz o co biega :)
    Jak oni oszukują nas to trzeba oszukiwać ich innej możliwości nie widzę.

    Michał B.