  • 1. Data: 2012-12-19 10:51:42
    Temat: Jaki Kompakt na akumulatorki AA?
    Od: spin <s...@w...pl>

    Dzień Dobry,

    głównie zależy mi na tym, żeby aparat był na baterie AA. Często
    wybieram się na długie wojaże, a kupowanie paczki akumulatorków
    dedykowanych nie jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Najlepiej żeby
    aparat był możliwie małych rozmiarów (tzn. ~100x60x30) w cenie
    700-1500 zł. Przeznaczenie: jako uzupełnienie lustrzanki.

  • 2. Data: 2012-12-19 12:17:34
    Temat: Re: Jaki Kompakt na akumulatorki AA?
    Od: r...@g...pl (roman)

    spin napisal i wyslal takie slowa:

> [...]

    > aparat był możliwie małych rozmiarów (tzn. ~100x60x30) w cenie
    > 700-1500 zł. Przeznaczenie: jako uzupełnienie lustrzanki.

    Nie wiem czy sa jeszcze takowe aparaty
    ja kupiłem jak uzupełnienie lustrzanki
    Nikona AW 100 taki wodoszczelny z Gps
    do tego drugi aku za 18zeta
    250 zdjęć robi na jednym aku ale
    aż tyle nie robię ma opcje nagrywania fuul hd
    nie jest zły kosztuje koło 1000zeta

    --
    Wyslano z Jastarni
    http://www.Augustyna.pl

  • 3. Data: 2012-12-19 15:49:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Dec 2012 01:51:42 -0800 (PST), spin wrote:
> [...]
    > aparat był możliwie małych rozmiarów (tzn. ~100x60x30) w cenie
    > 700-1500 zł. Przeznaczenie: jako uzupełnienie lustrzanki.

    Ja mam Fuji AX200, ale nastepca dostepny obecnie (AX500) tez chyba Ci
    bedzie pasowac.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-12-19 21:05:54
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@b...rh.rot13.invalid>

    zobacz: http://tinyurl.com/kompakt-aa

    > Najlepiej żeby aparat był możliwie małych rozmiarów

    odkliknij 'compact' i zostaw tylko 'ultra compact'

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 5. Data: 2013-01-11 19:22:19
    Od: spin <s...@w...pl>

    On 19 Gru 2012, 21:05, Bartlomiej Lidke
    <o...@b...rh.rot13.invalid> wrote:

    > zobacz:http://tinyurl.com/kompakt-aa

    Dzięki, świetna wyszukiwarka. Wybrałem Nikona L610.