  • 1. Data: 2012-01-18 08:19:16
    Temat: Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.

    Korzystam z Froyo 2.5 final z dodatkiem odblokowania,
    Jedna wada to ze, jak zadzwonie lub odbiore telefon to przez ok 3min nie
    mogę wykonać kolejnego połaczenia (nie do konca wiem czego to wina, bo na po
    wgraniu jest przez jakis czas wszystko wporządku). z Froyo 3.0.8.. nie
    dziala kamera po wgraniu zipa odblokowujacego 2 way call bo on jest
    przystosowany go kernela 2.x.

    Ponoc cyanogenmod ma odblokowane w standardzie, który mod polecicie
    i aby koniecznie miał 2wayCall odblokowane i polskie menu?
    Z PL menu znam tylko te dwa.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-18 15:23:46
    Temat: Re: Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > po wgraniu jest przez jakis czas wszystko wporządku). z Froyo 3.0.8.. nie
    > dziala kamera po wgraniu zipa odblokowujacego 2 way call bo on jest

    Znalazlem jakis taki rom miui
    http://miuipolska.pl/instalacja-htc-desire/

    i do tego patcha co pozwala nagrywac rozmowy,
    teraz musze potestować
    patch

    http://www.wuala.com/mohazia/MIUI/

    komus się może przydać

    i tez znalazlem i przetestowałem rom z sens 3.0 (jak w sensation HTC)
    działa płynnie ale rozmów nie nagrywa szukać takiego pliku:
    GFAN_G7_Wmjan.v3D_D2EXT_All_SP1.zip
    tylko mało ramu zostaje wolnego 80MB ale działa nadzwyczaj płynnie.

    Podaję te informację bo mogą się przydać komuś, a trochę musiałem pogrzebać
    w necie
    to może ułatwię niektórym sprawę.

    może ktoś jeszcze jednak będzie miał coś ciekawego do polecenia
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-18 17:03:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 09:19:16 +0100, AT napisał(a):

    > Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.
    >
    > Korzystam z Froyo 2.5 final z dodatkiem odblokowania,

    Froyo to inaczej Android 2.2. Nie ma czegoś takiego jak Froyo 2.5.

> [...]
    > wgraniu jest przez jakis czas wszystko wporządku). z Froyo 3.0.8.. nie
    > dziala kamera po wgraniu zipa odblokowujacego 2 way call bo on jest

    Patrz wyżej. Może piszesz o wersji Sense, ale... to zupełnie nic nie mówi o
    tym, jakiego ROMu używasz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 4. Data: 2012-01-18 17:36:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Zainstalowałeś w końcu to MIUI z 2wcr?
    > może ktoś jeszcze jednak będzie miał coś ciekawego do polecenia
    > pozdrawiam
    ja nie wiem czy wybrać miui czy cyanogenmod. Który jest lżejszy szybszy?
    Jakie ma jeszcze dodatki (unowocześnienia, rozszerzenia
    funkcjonalności)? Czy takie "mody" powodują jakieś utrudnienia... np
    taki a taki program nie działa na takim a takim modzie?

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-01-19 08:47:00
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Froyo to inaczej Android 2.2. Nie ma czegoś takiego jak Froyo 2.5.

    LeeDrodia miałem na myśli :)

    > Patrz wyżej. Może piszesz o wersji Sense, ale... to zupełnie nic nie mówi
    > tym, jakiego ROMu używasz.

    Nawet nie wiem co to za rom, juz wylecial i jak narazie MIUI przypadl mi do
    gusto
    nawet tego całego sens nie brakuje mi

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-01-19 08:51:32
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > Czy takie "mody" powodują jakieś utrudnienia... np taki a taki program nie

    Po pierwszym dniu stwierdzam, ze jak dla mnie najbardziej przypadł
    mi do gustu MIUI jeśli chodzi o szybkosc, tylko karte class 10 zamówiłem
    bo mam class 1 według testów :).

    I pokazuje mi teraz, że mam 440MB pamięci, wgrałem swoje podstawowe
    aplikacje
    i tak działa lepiej niż na LeeDroid i Cyanogenmod i jeszcze kilka innych
    testowałem, ale sporo z dostępnych nie ma PL menu.

    Ten co podałem jest ciekawy z tym sensem jak w HTC Sensation, ale mi
    bardziej zależy na nagrywaniu rozów tak więc on odpada.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-20 02:40:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AT" <d...@g...pl> wrote in message
    > Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.

    A to jest jakiś telefon co ma zablokowane 2-way calls? L0L :-)

  • 8. Data: 2012-01-20 16:24:30
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-18 09:19, AT wrote:
    Do odblokowania -2 way call wystarczy doładowanie konta/zapłacenie FV.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."