  • 1. Data: 2015-02-23 00:18:59
    Temat: Jaki OP, co polecacie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Kończy mi się ważność na Play MiniMAX, jednak stwierdziłem, że nie będę
    przedłużał tylko pomyślę o czymś nowym.

    Do taj pory wydawałem 17 zł/mc na minimaxa (doładowanie 50zł/3mc) +
    internet z Lionów - 15zł.

    Z rachunków wychodzi mi że ten net to bez sensu, bo i tak zazwyczaj
    zatrzymuję się w 2GB.

    Mamy więc:
    - rozmowy play - śr. 1:30 godz. (choć "w szczycie" dochodzą i do 3:30)
    - rozmowy inne - 0:45 godz. (dochodzą do 1:30)
    - sms - 200 smsów (dochodzą i do 500)
    - net - zazwyczaj zatrzymuję się przy 2GB (dochodzi i do 12 giga, ale
    walić to - będę się asekurował Aero2 [łajza Solarz])

    Własne poszukiwania doprowadziły mnie do... /budujemy napięcie/ Vikinkg!

    Doładuję za 19zł, dostanę sms i 2 gb netu, z tych 19zł wydam 8zł i będę
    gadał do bólu w play itp., zostanie 11 zl (57min) do pozostałych sieci.

    Myślałem nad virgin, ale jeżeli nie będę przekraczał mocno średniej to w
    Vikings będzie mi zostawało, w Virgin przepadnie (chociaż gdybym miał
    mocno przekraczać to opcja za 29zł w virgin gwałci inne oferty)

    Niemniej - co Wy polecicie? Ostatecznie może iść na 2 karty sim, ale bez
    umowy i cyrografów poproszę (i nie Solarz/Plus).

  • 2. Data: 2015-02-23 20:26:09
    Temat: Re: Jaki OP, co polecacie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 00:18, PlaMa pisze:

    > Doładuję za 19zł, dostanę sms i 2 gb netu, z tych 19zł wydam 8zł i będę
    > gadał do bólu w play itp., zostanie 11 zl (57min) do pozostałych sieci.

    I tyle chytrego planu :/

    Wychodzi na to, że te 19 zł którymi doładowuję nie mogę wykorzystać na
    ten pakiet Viking Play :/

    Przedziwne :/

    "kwota 19 PLN jest kwotą do wykorzystania na rozmowy/ MMSy.
    Jesli chcesz dokupić pakiet Play Viking wystarczy że klikniesz Doładuj
    konto." :(

    Czyli chyba Virgin zostaje jednak.

    Może jednak coś innego poradzicie? :)

  • 3. Data: 2015-02-23 22:17:24
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "PlaMa" napisał:

    > Może jednak coś innego poradzicie? :)

    No a co z tym Vectone? Miało być przecież tak miło, tanio, tesco...
    Szwagier Zdziśka już poprawił stronę? ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2015-02-23 22:25:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    (może i barddzo skrupulatne wyliczenia ale trudno przebrnąć)
    > Niemniej - co Wy polecicie?
    za 29zł możesz dostać w kilku firmach rozmowy no limit i 2 giga netu.
    czy warto? tak, jeśli tego potrzebujesz. Wiem że są kombinatorzy, którzy
    dostają bonusy za regularne doładowania, kupują pakiety i precyzyjniej
    dobierają ofretę do potrzeb, ale to wymaga dużo chęci i przebrnięcia
    przez regulaminy
    jak Ci się uda uzyskać 2 giga i 300 minut taniej niż za 29zł - daj znać
    ToMasz

  • 5. Data: 2015-02-23 22:31:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 22:17, JoteR pisze:

    > No a co z tym Vectone? Miało być przecież tak miło, tanio, tesco...
    > Szwagier Zdziśka już poprawił stronę? ;->

    W sensie czemu mnie o to pytasz? :D
    Vectone ma kijowe pakiety internetu.

  • 6. Data: 2015-02-23 22:38:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 22:25, ToMasz pisze:

> [...]
    > przez regulaminy
    > jak Ci się uda uzyskać 2 giga i 300 minut taniej niż za 29zł - daj znać

    Sęk w tym, że zazwyczaj się trzymam w 140min. z czego gros to rozmowy w
    sieci. 300min to od święta, mam płacić tyle co miesiąc żeby wykorzystać
    raz na 3-4mc - bez sensu.

    Kurczę zawiódł mnie ten Viking, myślałem, że oferta idealna, ale płacić
    27zł, to rzeczywiście lepiej wziąć nolimit w choćby Virgin :/

    Teraz mi wychodzi +- 32zł i chciałem obniżyć te kwoty, 29 zeta to żaden
    interes :/

  • 7. Data: 2015-02-23 22:51:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    >, 29 zeta to żaden
    > interes :/

    no to jesteś mądrzejszy niż ja. ja miałem wystarczający mi abonament za
    12zł, ale nie było netu, no to teraz mam net, ale za 29zł. a że dostałem
    no limit? Nie mam czasu gadać godzinami. Jedyne na co ja się jeszcze
    załapałem to darmowy transfer z YT, a z tego akurat intensywnie korzystam.

    ToMasz

  • 8. Data: 2015-02-23 23:36:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 22:51, ToMasz pisze:

> [...]
    > no limit? Nie mam czasu gadać godzinami. Jedyne na co ja się jeszcze
    > załapałem to darmowy transfer z YT, a z tego akurat intensywnie korzystam.

    No właśnie o to chodzi! Miałem Fresh, stwierdziłem, że wezmę Minimax,
    zapłacę trochę więcej ale będę gadał ile chcę. Okazało się, że
    rzeczywiście płacę raptem 17 zamiast 12 zł/mc, ale gadam tyle co
    wcześniej... staram się teraz zdecydować tak by znowu nie wybrać czegoś
    co będzie na wyrost.

  • 9. Data: 2015-02-23 23:50:59
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "PlaMa" napisał:

    > płacę raptem 17 zamiast 12 zł/mc, ale gadam tyle co wcześniej...
    > staram się teraz zdecydować tak by znowu nie wybrać czegoś
    > co będzie na wyrost.

    Tak z czystej ciekawości: ile czasu już poświęciłeś na to szukanie i jakich
    spodziewasz się oszczędności?

    JoteR

  • 10. Data: 2015-02-23 23:54:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 23:50, JoteR pisze:

    > Tak z czystej ciekawości: ile czasu już poświęciłeś na to szukanie i
    > jakich spodziewasz się oszczędności?

    oglądając na jednym ekranie hunger games, na drugim odpaliłem firefoxa i
    przeglądałem sobie strony. Minutowo Ci nie powiem ile dokładnie mi to
    zajęło.

    Oszczędności chciałbym w wielkości "mniej niż teraz" a dokładniej na
    poziomie "kupię sobie za różnice 4 piwka"