  • 32. Data: 2009-07-22 22:28:23
    Temat: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > tacy co robią doktoraty nad sprowadzaniem części do charleja też ?? :D

    tez.

    słowo kluczowe: chcą. Nie muszą.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 31. Data: 2009-07-22 22:28:23
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Lip, 23:58, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > Jak to jest, że absolutnie w 100% negatywnych opinii o chinolach pojawiają
    > się magiczne słowa "kumpel", "widziałem", "znajomy", "w mojej okolicy"
    > itp....
    > Dlaczego użytkownicy nie narzekają tylko ci co "widzieli u znajomego kumpla
    > w okolicy" ?
    Jak jakbym się wpakował w chińszczyznę to wstyd by mi było pisać jakie
    to miewam problemy ze sprzętem :-) A takto serwis wszystko naprawia za
    darmo więc siedzą cicho. Wystarczy tu zapodana historia napraw
    jakiegoś tam Rometa. Poza tym jazda chińczykiem a japońcem to dwie
    różne bajki, zdawałem prawko na jakimś chińczyku, wszystko drgało jak
    cholera w przez to w lusterkach ledwo co było widać, łaskotało mnie w
    ręce, nogi i dupę - nie wyobrażam sobie tym jechać nawet 200km.

    --
    Artur

  • 33. Data: 2009-07-22 22:33:23
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > okolicy" itp....
    > Dlaczego użytkownicy nie narzekają tylko ci co "widzieli u znajomego

    Jak już będziesz duży, to pojmiesz, że nie każdy kto ma odmienne zdanie
    od Twojego ma na celu atakowanie Cię - wyraziłem jedynie opinię, w miarę
    obiektywną wydaje mi się, z rozpatrzeniem wszelkich za i przeciw jednego
    i drugiego rozwiązania. To może inaczej:

    31312
    - Wymiana płynu hamulcowego,
    - Wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 20W50, półsyntetyk),
    - Czyszczenie odśrodkowego filtra oleju,
    - Czyszczenie łańcucha,
    - Naciąg łańcucha,
    - Nowe szczęki hamulcowe,
    - Nowe sprzęgło (kompletne),
    - Nowe przednie zawieszenie (kompletne lagi z goleniami),
    - Nowy tłumik (poprzedni strasznie brzęczał i był nieszczelny),
    - Nowe szpilki mocujące tłumik do kolektora (te podobno już żaroodporne),
    - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)
    - Nowa świeca zapłonowa NGK D7EA),
    - Nowy gaźnik,
    - Nowa dźwignia zmiany biegów (poprzednia miała już mega luzy),
    - Nowa dźwignia hamulca tylnego,
    - Nowa lampa tylna (w poprzedniej urwany kabel i odklejony cokół od
    obudowy),
    - Nowe kierunkowskazy (w poprzednich guma poparciała i dostawały
    wibracji),
    - Nowy filtr powietrza,
    - Nowy prawy "boczek" (w poprzednim pękł ten "wtyk"),
    - Nowy czujnik tylny stopu.

    To są czynności z tego ostatniego przeglądu Williama, wykonanego w
    siedzibie Arkus Romet. Pominąłem wszystkie wcześniejsze wpisy typu:
    "wymieniłem bo pękło, wymieniłem bo się rozsypało, dokręciłem bo się
    odkręciło". Jeżeli taka obsługa motocykla przy przebiegu 30tys. dla
    Ciebie to standard i powód do zadowolenia, bo poważniejsze usterki
    zostały usunięte na gwarancji, to chyba nasze wyobrażenia o
    bezusterkowości i trwałości sporo się rozmijają.

    Papa.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 34. Data: 2009-07-22 22:41:48
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > To są czynności z tego ostatniego przeglądu Williama, wykonanego w
    > siedzibie Arkus Romet.

    wiesz... właśnie dwa "markowe" motocykle jadą dookoła świata
    zanim wyjechały już były w serwisie na remoncie z wymianą części
    po drodze miały umówione kilka takich remontów
    wiedz dlaczego ??
    i wiesz dlaczego motocykl Wiliama jest pokazywany na Targach ??

  • 35. Data: 2009-07-22 22:41:53
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > więc siedzą cicho.

    OMG... skąd się biorą tacy mędrcy ??
    chłopie.... zatrudnij się jako wróżka w IMiGW - zostaniesz milionerem :D

  • 36. Data: 2009-07-22 22:41:59
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > słowo kluczowe: chcą. Nie muszą.

    no to Ci coś podpowiem
    do swojego sprzętu ani nie chcę ani nie muszę sprowadzać części....
    no ale sprawny chinol to "obciach" a remontowany "charlej" to czad :D

  • 37. Data: 2009-07-22 23:26:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Jul 2009 00:41:48 +0200, Mustafa
    <M...@B...xx> wrote:

    > i wiesz dlaczego motocykl Wiliama jest pokazywany na Targach ??

    Dlatego, że gość ma w sobie mnóstwo pasji i samozaparcia? Bo ten
    motocykl to tylko jakiś środek do osiągnięcia pewnego celu.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 38. Data: 2009-07-22 23:28:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <M...@B...xx> wrote:

    > i wiesz dlaczego motocykl Wiliama jest pokazywany na Targach ??

    Dlatego, że gość ma w sobie mnóstwo pasji i samozaparcia? Bo ten
    motocykl to tylko jakiś środek do osiągnięcia pewnego celu.

    No i dlatego, że decydentom Arkusa nie sposób zarzucić braków w
    myśleniu: mają doskonały materiał promocyjny.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 39. Data: 2009-07-23 05:21:06
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Jul 2009 00:33:23 +0200, Zefir
    <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl> wrote:

    >odkręciło". Jeżeli taka obsługa motocykla przy przebiegu 30tys. dla
    >Ciebie to standard i powód do zadowolenia, bo poważniejsze usterki

    Zefiru, to przeciez zupelnie jak w jakims kxie od kawasaki, albo innym
    japsie 2t.

    pozdr
    newrom zrownujacy wszelkie 2t
    PS. gratulacyje.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 40. Data: 2009-07-23 07:05:30
    Temat: Re: Jaki chopper dla poczštkujšcego ?
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <n...@s...com> wrote in message
    > Zefiru, to przeciez zupelnie jak w jakims kxie od kawasaki, albo innym
    > japsie 2t.

    To juz w MZ'cie jest lepiej, bo po 30kkm trzeba zrobic remont, ale gaznik
    zostaje, sprzeglo zostaje, glowica zostaje, dzwignia zmiany biegow zostaje,
    szczeki hamulcowe zostaja, przednie zawieszenie zostaje, tlumik zostaje,
    dzwignia hamulca zostaje, lampa zostaje, kierunkowskazy zostaja... a
    czujnika (tylnego) stopu nie ma sensu wymieniac, bo to kawalek blaszki jest
    i trzeba podgiac;)

    --
    pzdr:
    Ivam