  • 51. Data: 2009-07-23 11:55:05
    Temat: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 21, 10:43 pm, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:
    > To znaczy, że zrobił dopiero 14 tys i pomimo tego iż wszyscy pisali że
    > będzie się psuł, on nie chce się psuć :)

    Jak to lecialo? "... w twarz, a On mowi ze deszcz pada" :-) I pada, i
    pada.....
    Normalnie tak sobie czytam Mustafa Twoje wynurzenia i powiem Ci ze to
    niezla lektura jest na deszczowe dni.
    Potrafi rozbawic, sklania do zastanowienia sie nad sensem zycia....

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 52. Data: 2009-07-23 19:40:49
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Potrafi rozbawic, sklania do zastanowienia sie nad sensem zycia....

    ot i filozof nawet się znalazł....

  • 53. Data: 2009-07-23 19:41:09
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Jak Ty malo wiesz o zyciu i budowaniu motocykli. Ale niby skad masz
    > wiedziec skoro motocykla nie masz i nigdy nie miales ?

    Ty to chłopie swoich kompleksów nie wyleczysz żadnym "charlejem".....

  • 54. Data: 2009-07-23 19:41:31
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > No i dlatego, że decydentom Arkusa nie sposób zarzucić braków w
    > myśleniu: mają doskonały materiał promocyjny.

    no brawo - wreszcie :)
    więc jeśli wymieniają nawet pół motocykla to nie dlatego że trzeba, tylko
    dmuchają na zimne.
    podobnie jak w tych co jadą dookoła świata

  • 55. Data: 2009-07-23 20:04:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Jul 2009 21:41:31 +0200, Mustafa
    <M...@B...xx> wrote:

    > no brawo - wreszcie :)
    > więc jeśli wymieniają nawet pół motocykla to nie dlatego że trzeba, tylko
    > dmuchają na zimne.

    Gówno prawda. Wymieniają, bo zależy im na tym żeby:

    a) właściciel dobrze o nich myślał i dobrze mówił,
    b) mógł zaliczać następne wycieczki.

    Ale to nie znaczy, że Tobie też wymienią.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 56. Data: 2009-07-23 20:23:38
    Temat: Re: Jaki chopper dla poczštkujšcego ?
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Zefiru, to przeciez zupelnie jak w jakims kxie od kawasaki, albo innym
    > japsie 2t.

    No nawet założywszy, że ta chińska paść to 2t, to jednak przeznaczenie
    ciut inne, japońskie 2t to przeważnie jednak glebogryzarki, w których
    niewiele rzeczy zdąży odpaść od wibracji zanim nie odpadnie od
    gwałtownego spotkania z wybiegającym na leśną ścieżkę drzewem. Te
    lśniące plastikowym chromem wytwory małych chińskich rączek to przecież
    sprzęty do, ekhm, majestatycznego, nie no, zagalopowałem się, to
    niespiesznego i ekonomicznego poruszania się po asfaltach. No i byłbym
    zapomniał: dwutaktnych skuterów japońskich czy włoskich, nie gubiących
    części w trakcie jazdy jest też całe mnóstwo i z nimi porównanie wydaje
    mi się być bardziej na miejscu. Zresztą, wątek ten nauczył mnie jednej
    bardzo ważnej rzeczy, mianowicie, do tej pory żyłem w przekonaniu, że
    psuje się włoskie. Lektura postów Mustafy oraz stron www przez niego
    przytoczonych pokazuje, że może być zdecydowanie gorzej i też można być
    szczęśliwym :). EOT.

    > PS. gratulacyje.

    Dziękuję bardzo.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 57. Data: 2009-07-23 21:01:41
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Gówno prawda. Wymieniają, bo zależy im na tym żeby:
    > a) właściciel dobrze o nich myślał i dobrze mówił,
    > b) mógł zaliczać następne wycieczki.

    Gówno prawda :)
    Wymieniają bo zależy im na tym żeby tak znany egzemplarz się nie zepsuł.

    > Ale to nie znaczy, że Tobie też wymienią.

    wiem - ale Tobie też nic nie wymienią choćbyś miał nie wiem jak "markowy"
    sprzęt :)

  • 58. Data: 2009-07-23 21:05:02
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Lektura postów Mustafy oraz stron www przez niego przytoczonych pokazuje,
    > że może być zdecydowanie gorzej i też można być szczęśliwym :). EOT.

    No masz... następny PRAWDZIWY motocyklista co jak nie remontuje to nie czuje
    że żyje....
    To znaczy że jak mi się nic nie psuje to powinienem być nieszczęśliwy ?????

  • 59. Data: 2009-07-23 21:33:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > Ty to chłopie swoich kompleksów nie wyleczysz żadnym "charlejem".....

    bys se w koncu jakis podpis dorobił, najlepiej ze stopką, w ktorej
    bedzie umieszczony motocykl jakim jezdzisz. Swoich kompleksów nie
    musisz tam wyliczac.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 60. Data: 2009-07-23 21:48:38
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > bedzie umieszczony motocykl

    mam se go namalować czy zrobić fotkę ?
    i jak zrobię fotkę cyfrówką to jósz bende prawdziwnym motocyklistom ??

    hehehehe.... słów brak....