  • 1. Data: 2013-02-17 11:19:27
    Temat: Jaki kask na BMW R 1200 GS?
    Od: a...@g...com

    Witajcie!
    Pomóżcie proszę w doborze kasku na GS-a. Chodzi mi po głowie BMW System 6 wykonany
    przez Schuberta. Chciał bym kupić kask porządny żeby komfort był wyśmienity a i
    nadawał się do podłączenia bluetooth najlepiej z tej samej firmy co kask.
    A może ktoś się orientuje gdzie najlepiej i tanio można zakupić omawiany kask?
    Będę wdzięczny za każdą "złotą myśl"
    Pozdrawiam

    Nakiel

  • 2. Data: 2013-02-17 13:05:48
    Temat: Re: Jaki kask na BMW R 1200 GS?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > samej firmy co kask. A może ktoś się orientuje gdzie najlepiej i tanio
    > można zakupić omawiany kask? Będę wdzięczny za każdą "złotą myśl"

    Myślę, będziesz miał kupę spamu na maila:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-02-17 21:44:10
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > A może ktoś się orientuje gdzie najlepiej i tanio można zakupić omawiany
    > kask?
    > Będę wdzięczny za każdą "złotą myśl"

    Każdy powyżej 4tys. PLN się nada.

  • 4. Data: 2013-02-17 22:28:28
    Od: a...@g...com

    > Każdy powyżej 4tys. PLN się nada.

    Czyli Schubert 3 się nie zda?
    Chyba że ktoś mi go sprzeda na wysokiej marży :)

  • 5. Data: 2013-02-20 07:29:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-17 11:19, a...@g...com pisze:
    > Witajcie!
    > Pomóżcie proszę w doborze kasku na GS-a. Chodzi mi po głowie BMW System 6 wykonany
    przez Schuberta.

    Fatalny kask. Mierzyłem go. Jest chyba najdroższy na rynku, a czułem
    się, jak w kasku za 3 stówy. Nawet opuszczanie szybki było do kitu, bo
    po jej zamknięciu - nie dochodziła równo do uszczelki i trzeba było ją
    poprawiać.

    Chciałem kupić ten kask, ale po przymiarce - definitywnie go skreśliłem.

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-02-21 21:55:23
    Od: a...@g...com

    To co ja mam biedny kupić?!

    Nakiel

  • 7. Data: 2013-02-21 22:35:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-21 21:55, a...@g...com pisze:
    > To co ja mam biedny kupić?!

    Nolana N104, Shuia Neoteca albo HJC RPHA MAX.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-02-22 11:15:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 12:55:23 -0800 osobnik zwany
    andrzej.nakielski napisał:

    > To co ja mam biedny kupić?!

    jak chcesz do jazdy to idź do sklepu i przymierzaj.
    Większość z tego co chciałem na moja dyńkę nie pasuje.

    jak chcesz do lansu to następne okienko

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl