  • 1. Data: 2016-01-11 11:39:04
    Temat: Jaki kupić wibrator? Nie, nie TEN :-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    W telefonie, jak to bywa, mam wibrator. Jednakże jego siła jest dla
    mnie za mała. W hałaśliwym środowisku lub/i w czasie poruszania się,
    zupełnie nie czuć, że zadziałał. Nawet jak telefon mam w kieszeni
    luźnych spodni lub luźnej koszuli.

    Czy są jakieś typy takich wibratorków do telefonu, które są
    mocniejsze, głośniejsze od standardowych? Lub jak przerobić
    wbudowany? Ale tak, żeby mi PCB nie zaczęło pękać, jak zacznie
    działać ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2016-01-11 14:13:31
    Temat: Re: Jaki kupić wibrator? Nie, nie TEN :-)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zbynek Ltd. pisze tak:

> [...]
    > mnie za mała. W hałaśliwym środowisku lub/i w czasie poruszania się,
    > zupełnie nie czuć, że zadziałał. Nawet jak telefon mam w kieszeni

    Najpierw sprawdź czy w ogóle isnieje cię satysfakcjonujący pod wzgledem
    łomotu :) obczajając rożne telefony a potem to już łatwo, kupisz sobie
    w necie jako część zamienna do tego telefonu. o ile masz miejsce w
    swoim na taki.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-01-11 15:00:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Jan 2016 11:39:04 +0100, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy są jakieś typy takich wibratorków do telefonu, które są
    > mocniejsze, głośniejsze od standardowych? Lub jak przerobić
    > wbudowany? Ale tak, żeby mi PCB nie zaczęło pękać, jak zacznie
    > działać ;-)

    Przerobić to chyba kłopotliwe bo to miniaturowy silniczek i chyba
    jest ustandaryzowany.
    Widziałbym raczej zewnętrzny podłączany jako słuchawka bt.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-01-11 15:53:40
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 11/01/2016 14:00, Marek wrote:

    > Przerobić to chyba kłopotliwe bo to miniaturowy silniczek i chyba jest
    > ustandaryzowany.
    > Widziałbym raczej zewnętrzny podłączany jako słuchawka bt.

    ewentualnie jakiś smartwatch. prawie wszystkie mają wibrację.

    c.

  • 5. Data: 2016-01-11 15:54:21
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 15:00, Marek pisze:

    > Przerobić to chyba kłopotliwe bo to miniaturowy silniczek i chyba jest
    > ustandaryzowany.
    > Widziałbym raczej zewnętrzny podłączany jako słuchawka bt.

    jak tak to może pseudo-smartwatch'a?
    Goclever Chronos Eco - taki mam, wibruje jak ktoś dzwoni, można na nim
    odczytać smsa, maila czy kto dzwoni.Cena ok 150zł. Dlaczego pseudo - bo
    w przeciwieństwie do prawdziwych smartwatchy bateria trzyma ok 2
    tygodnie a nie jeden dzień (bo ma wyświetlacz mono i nie zrobisz nim
    sweet foci)

    Łukasz

  • 6. Data: 2016-01-11 16:07:06
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > głośniejsze od standardowych? Lub jak przerobić wbudowany? Ale tak, żeby
    > mi PCB nie zaczęło pękać, jak zacznie działać ;-)

    Sprawdź czy Twój telefon nie ma przypadkiem regulacji siły wibracji.
    Ogólna zasada że czym większy motorek/ciężarek tym silniejsza wibracja,
    jak już PiteR zauważył możesz nie mieć miejsca na silniejszą wersję, tam
    wszystko jest na styk.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-01-11 16:34:15
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2016-01-11 o 11:39, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > za mała. W hałaśliwym środowisku lub/i w czasie poruszania się, zupełnie
    > nie czuć, że zadziałał. Nawet jak telefon mam w kieszeni luźnych spodni

    Jeśli masz w telefonie BLE to kup sobie XIAOMI MiBand
    Mi wytrzymuje 30-40 dni bez ładowania.

  • 8. Data: 2016-01-11 18:23:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Kaczmarek napisał(a) :

    > Jeśli masz w telefonie BLE to kup sobie XIAOMI MiBand
    > Mi wytrzymuje 30-40 dni bez ładowania.

    Nie wiem co to BLE, więc na pewno tego nie mam :-)

    Kolega mi podpowiedział, że może bardziej obciążyć ciężarek w
    fabrycznym wibratorze.
    Nie chcę posiadać dodatkowego urządzenia, choćby chodziło i rok na
    jednej baterii.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 9. Data: 2016-01-11 21:14:36
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2016-01-11 o 18:23, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie wiem co to BLE, więc na pewno tego nie mam :-)

    Bluetooth Low Energy ( BT >= 4.0 )

    Praktycznie każdy android > 4.4.2, GejFony i nowe Windows ( nie wiem jak
    wcześniejsze )

  • 10. Data: 2016-01-11 21:35:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > GejFony

    Nie posiadam iPhone'a (zapewne o to ci chodziło), ale zastanawiam się,
    czy masz może jakiś problem z tym producentem ? A może z gejami ? Może
    to jakaś projekcja ?