  • 1. Data: 2015-11-15 19:16:52
    Temat: Jaki minivan do 10tys zł ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Co możecie mi polecić do około 10tys zł.
    Najlepiej minivan dla rodzinki 2+2 (w fotelikach),
    90% jazdy to miasto, odcinki 2-15km, miesięcznie około 500km.

    Nie musi być zbyt dynamiczny - ważne tylko by się zbytnio nie psuł.

  • 2. Data: 2015-11-15 19:21:30
    Temat: Re: Jaki minivan do 10tys zł ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 19:16 Radek D <r...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > 90% jazdy to miasto, odcinki 2-15km, miesięcznie około 500km.
    >
    > Nie musi być zbyt dynamiczny - ważne tylko by się zbytnio nie psuł.

    Xsara Picasso 2.0hdi 90KM.

    TG

  • 3. Data: 2015-11-15 20:50:49
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Xsara Picasso 2.0hdi 90KM.

    Xsara - OK - ale czy diesel to dobry wybór na takie dystanse ?
    Większość tras to dom-szkoła-dom czyli niecałe 3km w jedną stronę.

  • 4. Data: 2015-11-15 20:58:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Xsara - OK - ale czy diesel to dobry wybór na takie dystanse ?
    > Większość tras to dom-szkoła-dom czyli niecałe 3km w jedną stronę.

    Kurierzy mają często diesle, czasem podjeżdżają po 500 metrów i silniki się
    nie rozpadają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-11-15 21:16:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 20:50 Radek D <r...@p...onet.pl> pisze:

    > Xsara - OK - ale czy diesel to dobry wybór na takie dystanse ?
    > Większość tras to dom-szkoła-dom czyli niecałe 3km w jedną stronę.

    Znam toyotę corolę 1,4 d4d która od ponad 80kkm jeździ na "dystansie" 1km
    pauza 8h 1km (czasami trafi się jakaś trasa).
    Nic jej nie dolega. Ten 2.0 hdi w porównaniu do diesla toyoty jest o lata
    świetlne do przodu w bezawaryjności.

    TG

  • 6. Data: 2015-11-15 21:42:09
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Kurierzy mają często diesle, czasem podjeżdżają po 500 metrów i silniki
    > się nie rozpadają.

    A co to ma do rzeczy ?:)

  • 7. Data: 2015-11-15 22:10:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma do rzeczy ?:)

    Że jazdy po 3 km nie zabiją silnika diesla od razu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-11-15 22:12:25
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 22:10, yabba pisze:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Że jazdy po 3 km nie zabiją silnika diesla od razu.

    Tak jak i benzyniaka:)

  • 9. Data: 2015-11-15 22:25:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tak jak i benzyniaka:)

    Radek D powątpiewał w użytkowanie diesla na krótkim dystansie, a nie
    benzyniaka. Odpowiedziałem więc o dieslu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-11-15 22:31:03
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Radek D powątpiewał w użytkowanie diesla na krótkim dystansie, a nie
    > benzyniaka. Odpowiedziałem więc o dieslu.

    Bo jemu chodziło pewnie generalnie o wyższe koszty eksploatacji jako
    całokształt.
    Tutaj może mieć racje, choć nie musi:)