  • 1. Data: 2015-11-17 08:36:41
    Temat: szkoła jazdy dla osób wypaczonych złymi nawykami
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Szukam jakiegoś miejsca gdzie można poprawić swoje umiejętności
    jazdy. Nie chodzi jednak o żadne "ekstremalne" umiejętności typu
    wychodzenie z poślizgu, a raczej bardziej o to czego uczy się
    początkujących. Zaznaczam jednak, że żadna szkoła typu "nauczymy cię jak
    zdać egzamin" nie wchodzi tu w grę. Chodzi o wybicie z głowy różnych
    złych nawyków, które nagromadziły się przez lata i uniemożliwiają
    sprawne poruszanie się w niektórych sytuacjach.

    Chodzi o Śląsk. Czy ma ktoś jakieś propozycje ?

  • 2. Data: 2015-11-17 18:46:44
    Od: <8...@9...184644.invalid> (Tom N)

    ww w

    > Chodzi o wybicie z głowy różnych
    > złych nawyków, które nagromadziły się przez lata i uniemożliwiają
    > sprawne poruszanie się w niektórych sytuacjach.

    Na początek przedstaw się (ile lat pij... tfu masz PJ, ile km przejechane,
    ile km obecnie dzienne/miesięcznie robisz), następnie wymień te złe
    nawyki...

    :D

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-11-17 21:21:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tom N pisze tak:

> [...]
    >
    > Na początek przedstaw się (ile lat pij... tfu masz PJ, ile km
    > przejechane, ile km obecnie dzienne/miesięcznie robisz), następnie

    agenda

    - staję daleko od świateł za pętlą indukcyjną
    - staję od poprzednika jak mi czapka stanie
    - skradam się za plecami w strefie martwej lusterek
    - jade przez kilometr obok, on hamuje ja hamuje
    - jade przez kilometr obok zblokuję go na koparkę JCB
    - zjeżdzam pod sam koniec pasa prawo/lewo/skrętu
    - wloke się do świateł by potem przejechać na czerwonym
    - skracam innym dystans do hamowania
    - hamuję w zakrętach
    - podjeżdzam blisko TIRa
    - wpycham się pomiędzy TIRy
    - przepuszczam pieszych nie dojeżdzając do zebry
    - przepuszczam pieszych zatrzymując się na rondzie
    - wysadzam mamusię przed zebrą
    - wysadzam mamusię na przystanku
    - wysadzam mamusię nagle na TuMiStań
    - miziam się z gałganem zamiast patrzeć na sygnalizację
    - plumkam na srajfonie zamiast patrzeć na sygnalizację
    - odwracam się do bachora w czasie jazdy
    - suwak znam tylko z sukienki Kryśki

    ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-11-17 21:49:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > agenda

    - jadę na zderzaku, zwłaszcza kiedy nie zamierzam wyprzedzać
    - poganiam światłami tego, kto jedzie ograniczenie+20

  • 5. Data: 2015-11-17 23:09:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - wysadzam mamusię na przystanku
    > - wysadzam mamusię nagle na TuMiStań
    > - miziam się z gałganem zamiast patrzeć na sygnalizację

    Tego nie rozumiem.

    > - plumkam na srajfonie zamiast patrzeć na sygnalizację
    > - odwracam się do bachora w czasie jazdy
    > - suwak znam tylko z sukienki Kryśki

    Dla walki z takimi problemami potrzebny jest psycholog a nie instruktor
    nauki jazdy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-11-17 23:39:03
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-17 o 21:21, PiteR pisze:

> [...]

    Tobie nie pozbywanie się złych nawyków jest potrzebne, a melisa i
    normalny kurs jazdy :)

  • 7. Data: 2015-11-17 23:59:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Tobie nie pozbywanie się złych nawyków jest potrzebne, a melisa i
    > normalny kurs jazdy :)

    Nie udawaj głupszego niż jesteś :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2015-11-18 00:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > - plumkam na srajfonie zamiast patrzeć na sygnalizację
    > - odwracam się do bachora w czasie jazdy

    - Przed rondem musze sie koniecznie zatrzymac na minute.
    - Mam pierwszenstwo to wjezdzam na skrzyzowanie... i stoję na srodku bo
    korek...
    - wyprzedzam przed wjazdem w teren zabudowany i hamuje do 40 na godzine bo
    ograniczenie predkosci
    - skrecam kierownica i włączam kierunkowskaz
    - hamowanie silnikiem? A co to...?

  • 9. Data: 2015-11-18 05:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Tego nie rozumiem.

    Inaczej sciskam sie z gachem?

  • 10. Data: 2015-11-18 08:07:28
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 18:46, (Tom N) pisze:
    > ww w

    > Na początek przedstaw się (ile lat pij... tfu masz PJ, ile km przejechane,
    > ile km obecnie dzienne/miesięcznie robisz), następnie wymień te złe
    > nawyki...

    Dużo lat (w sensie więcej niż 2) i dużo kilometrów. Mam wrażenie, że mam
    jakiś dziwny sposób operowania sprzęgłem przy ruszaniu. Zauważyłem to
    mając poprzednie auto, które na szczęście było dosyć pancerne i
    wytrzymałe. W nowym (w sensie używanym) miałem od razu po kupieniu
    wymieniane i po około roku (i może 35 tysiącach) udało mi się je
    zajechać. Wprawdzie teraz mechanik stwierdził, że to był jakiś no-name,
    którego on sam nie miałby odwagi komukolwiek założyć, ale czy ja wiem...