  • 1. Data: 2017-04-02 16:56:15
    Temat: Jaki sklep internetowy polecacie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jak dotąd kupowałem oleje i filtry w sklepie klasycznym.
    Teraz chciałbym spróbować szczęścia i kupić przez internet (liczę, że
    będzie taniej). Jaki sklep polecacie, gdzie mógłbym kupić filtry, klocki
    hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
    Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-04-02 17:10:42
    Temat: Re: Jaki sklep internetowy polecacie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

> [...]
    > filtry, klocki hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
    > Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.

    Nie ma jednego-dobrego sklepu. Ustala się nr części i szuka w google
    najlepszej ceny i gdzie mają więcej za jedną wysyłką.

    Kupuję lub sprawdzam u nich http://e-autoparts.pl/
    Nie zawsze jest najtańszy.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-04-02 17:19:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-04-2017 o 16:56, Jacek pisze:
> [...]
    > hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
    > Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.

    Może to nie do końca sklep internetowy, bo sprzedają przez
    allegro/maila/telefon/sklep stacjonarny, ale od 7 lat korzystam z Beraf
    Cars i zawsze są bezkonkurencyjni cenowo, zwłaszcza że nie muszę płacić
    za przesyłkę, bo są niedaleko.

  • 4. Data: 2017-04-02 17:25:54
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    W dniu 2017-04-02 o 16:56, Jacek pisze:
> [...]
    > hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
    > Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.

    Allegro?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 5. Data: 2017-04-02 23:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
    > Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.

    Skad jestes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 6. Data: 2017-04-03 17:11:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.04.2017 o 17:10, PiteR pisze:

    > Kupuję lub sprawdzam u nich http://e-autoparts.pl/
    > Nie zawsze jest najtańszy.
    Dzięki!
    Porównałem ich ceny z cenami ze sklepu stacjonarnego i wyszło mi w sumie
    ok 50 zł taniej za zestaw filtrów, olej i pióra wycieraczek.
    Wysyłka za zakupy ponad 250 zł jest darmowa.
    Zamówienie jest już w drodze :-)
    Jacek

  • 7. Data: 2017-04-05 12:41:04
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > Jak dotąd kupowałem oleje i filtry w sklepie klasycznym.
    > Teraz chciałbym spróbować szczęścia i kupić przez internet (liczę, że
    > będzie taniej).

    oleje i filty od lat biorę w filtry gdańsk
    filters.com.pl

    mają także konto na allegro - można oblukać komentarze.

    pzdr!

  • 8. Data: 2017-04-16 19:01:04
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ok 50 zł taniej za zestaw filtrów, olej i pióra wycieraczek.
    > Wysyłka za zakupy ponad 250 zł jest darmowa.

    A negocjowałeś cenę w tym stacjonarnym?
    U mnie tez oficjalnie drożej a jak przychodzi do transakcji to ceny
    internetowe.
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com