  • 1. Data: 2017-04-02 13:10:50
    Temat: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Uważajcie Panowie i Panie bo w Krakowie ostro koszą strażnicy miejscy. Wybraliśmy się
    z małżonką na wycieczkę, i pech chciał, że parking płatny strzeżony na którym zawsze
    stajemy był w remoncie. Stnęliśmy w jakijś bocznej ulicy, a tu jak później się
    okazało był tamzakaz parkowania oczywiscie ze znakiem zarośniętym drzewami - ciężki
    do zauważenia (oczywiście brak jakichkolwiek koperty sugerującej, że tam stawać nie
    wolno).

    W efekcie wywieźli nam auto na lawecie gdzieś na drugi koniec miasta, a żeby zapłacić
    mandat i dostać kwit na możliwość odbioru samochodu to trzeba było sie udać w jeszcze
    inny koniec miasta. Pół dnia zjeździliśmy Kraków tramwajem, żeby odzyskać samochód.
    Jak usłyszałem cenę za holowanie + mandat to kopara mi opadła 615 PLN. Mieliśmy
    wrócić do domu o 17:00 - 18:00, wróciliśmy o 23:00.

    Po tym zajściu czuję się jakby ktoś napadł i okradł (oczywiście w majestacie prawa).

    Cholender dzisiaj dostałem takaiego mejla od NaviExpert, o darmowej aplikacji
    FindPark
    http://www.blognavi.pl/po-godzinach/586-tracisz-czas
    -na-szukanie-miejsca-parkingowego-findpark-rozwiaze-
    ten-problem

    ....cholera, że ja nie dostałem tego meila przedwczoraj, to bym się nie pchał na
    jakieś zadupia.

    Pisze tego newsa, żeby wszystkich przestrzec, że te mandaty za holowanie są tak
    ogromne (ja spodziewałem się góra 300 PLN). Jak dla mnie masakra 500 PLN to dostaje
    rodzina na miesiąc na dziecko - jak dla mnie to rozbój w biały dzień.

    Endriu

  • 2. Data: 2017-04-02 14:27:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mandat pewnie 50-100 zł, reszta to złodziejski napad w postaci holowania przez
    szwagra bufetowej (sprawa dość głośna w W-wie, gdzie organy miasta odmawiają
    udzielania informacji, na jakich zasadach wyłonili dostawcę "usług".)
    We własnym mieście to jeszcze można próbować odmówić przyjęcia mandatu i iść do sądu,
    ale w obcym na rozprawy dojeżdżać (sqq....a waadza zabezpieczyła się na podobne
    okoliczności, choc raz głąbów zaskoczyłem biorąc delegację do jakiegoś odległego o
    350 km zadupia i sprawę o "używanie świateł drogowych na terenie zabudowanym"
    wygrałem).

    -----

  • 3. Data: 2017-04-02 14:32:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Endriu pisze tak:

> [...]
    > PLN. Mieliśmy wrócić do domu o 17:00 - 18:00, wróciliśmy o 23:00.
    >
    > Po tym zajściu czuję się jakby ktoś napadł i okradł (oczywiście w

    Widziałem akcję koło mojego domu. Tak szybko ładowali auto, że o mało
    się nie zderzali o siebie. Odjechali dwie ulice i dopiero tam zapinali
    pasy i mocowali.

    Także hieny prywatne wiedzą co robią.

> [...]
    > holowanie są tak ogromne (ja spodziewałem się góra 300 PLN). Jak
    > dla mnie masakra 500 PLN to dostaje rodzina na miesiąc na dziecko

    Uroki życia w Polsce A :/

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-04-02 14:56:33
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Uroki życia w Polsce A :/

    Wiesz do tej pory jak widziałem gdzieś w telewizji historię typu pobicie strażnika
    miejskiego:

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=stra%C5%BCnik+mi
    ejski+pobity&*

    ... to współczułem nieszczęśnikowi, bo to jednak człowiek i szkoda go, ale od tej
    pory, jakbym był świadkiem takiego pobicia Strażnika Miejskiego, i np. gdy zobacze,
    że chłop leży na ziemi nieprzytomny, to mu jeszcze mu chu....owi w pysk napluje.

    Endriu

  • 5. Data: 2017-04-02 15:09:48
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > delegację do jakiegoś odległego o 350 km zadupia i sprawę o "używanie
    > świateł drogowych na terenie zabudowanym" wygrałem).

    Powinni dać jakiś taki odgórny przepis, że holowac można tylko auta
    zaparkowane z premedytacją na oznaczonych kopertach. I ustalić odgórny limit
    ile za coś takiego mozna wziąść (gdzieś do 300 PLN). 615 za chwilową
    nieuwagę (pomijam fakt, że akurat w tym miejscu gdzie nieszczęśliwie
    stanałem nic się nie działo, nie było żadnej bramy wjazdowej - zwykły
    kawałek ulicy na lekkim zadupiu obok centrum to zwyczajny rozbój w
    majestacie prawa.

    Znalazły sobie ku...wy łatwy sposób na zarabianie. Czekam (od 30 lat) aż
    Korwin wygra wybory i porozpierdala tego typu kliki ......

    Endriu

  • 6. Data: 2017-04-02 15:28:43
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: "Nopast" <l...@d...pl>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od tej pory, jakbym był świadkiem takiego pobicia Strażnika Miejskiego, i
    > np. gdy zobacze, że chłop leży na ziemi nieprzytomny, to mu jeszcze mu

    Strażnik/policjant nie jest winien. On tylko zarabia na życie.
    Robi to co mu kazali, bo takie jest prawo.
    Prawo trzeba zmieniać, czyli wybierać odpowiednich posłów/radnych.

  • 7. Data: 2017-04-02 15:40:11
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Strażnik/policjant nie jest winien. On tylko zarabia na życie.
    > Robi to co mu kazali, bo takie jest prawo.
    > Prawo trzeba zmieniać, czyli wybierać odpowiednich posłów/radnych.

    Bandycka ta służba. Dobrze, że powoli to gdzie-niegdzie likwidują.

    Endriu

  • 8. Data: 2017-04-02 16:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nopast l...@d...pl ...

    > Strażnik/policjant nie jest winien. On tylko zarabia na życie.
    > Robi to co mu kazali, bo takie jest prawo.
    > Prawo trzeba zmieniać, czyli wybierać odpowiednich posłów/radnych.

    A wez przestań z takim relatywizowaniem.
    Jak ktos mu kaze takie coś robić to niech sięzwolni, zaprotestuje.
    A nie z usmiechem wykonuje rozkazy.
    Broni mu chyba do głowy nie przyłożyli?

    Polecam przykład z Wronek - tam np. straznicy miejscy zajmują sie rano
    patrolowaniem szkół, pilnują zeby dzieci bezpiecznie przechodziły przez
    ulice, zeby ridzice spieszacy sie i podjezdzajacy autami nie robili głupot
    itp.
    I nawet jak ktos coś wywinie, to zatrzymują, zwracaja uwage, tłumacza ale
    mandatu jeszcze nie widziałem.
    Duze brawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 10. Data: 2017-04-02 16:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Widziałem akcję koło mojego domu. Tak szybko ładowali auto, że o mało
    > się nie zderzali o siebie. Odjechali dwie ulice i dopiero tam zapinali
    > pasy i mocowali.
    >
    > Także hieny prywatne wiedzą co robią.

    Mogłes nagrac i na policje ze ładunek zle zabezpieczony przewozili... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 9. Data: 2017-04-02 16:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

> [...]
    > holowanie są tak ogromne (ja spodziewałem się góra 300 PLN). Jak dla
    > mnie masakra 500 PLN to dostaje rodzina na miesiąc na dziecko - jak

    Skoro zarośniety, niewidoczny znak to nie przyjmuj mandatu.
    A jak juz w sadzie sie wybronisz to wtedy odzyskaj kase od SM.
    P.S. Zgadzam się - takie ceny za holowanie to bandytyzm w biały dzien.
    Tyle to płaciłem ostatnio za holowanie busa na dystansie ok 100km.
    Jak sie dostaje takie zlecenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby