  • 91. Data: 2014-04-25 12:55:03
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:

    > hint: Artykuł 2.

    Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie
    dyskusje...

    --
    MN

  • 92. Data: 2014-04-25 13:09:59
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-04-24 19:35, Cavallino pisze:

    > Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart,
    > V-can V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca
    > nabyć (IMO fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?
    Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln
    to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z
    długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp. Kask z
    podnoszoną szczęką - mechanizm nadal działał a ja miałem wstrząśnienie
    mózgu. Nie wiem czy bym z Tobą pisał gdym miał wtedy jakiś śmieć na głowie.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 93. Data: 2014-04-25 13:25:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    też nie znasz definicji ustawowych?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 94. Data: 2014-04-25 14:07:53
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Fri, 25 Apr 2014 13:09:59 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    [...]
    > Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln
    > to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z
    > długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp.

    A to akurat niezły kawał propagandy producentów drogich kasków.
    Kaski z dolnej i górnej półki się nie różnią bezpieczeństwem
    (a w testach SHARP często droższe wypadają gorzej), tylko
    jakością wykończenia, wygodą, głośnością itd.

    Sam jeżdżę w Schubercie C3, ale nie uważam, żebym był z tego powodu
    bezpieczniejszy niż w Uveksie za 300 zł.

    Warto po prostu sprawdzić na SHARPie jakie dany kask ma wyniki testów,
    no i najważniejsze, żeby kask dobrze siedział na głowie - dobrze
    dopasowany kask za 0,5 kpln będzie chronić lepiej, niż źle dopasowany za 2
    kpln.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 95. Data: 2014-04-25 15:45:50
    Od: p...@b...pl

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 13:09:59 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:

[...]

    Qlfon jak Cię lubię tak Ci napisze:
    Od tych właśnie wyśmianych przez Ciebie pięciu setek w górę cena kasku niekoniecznie
    coś wnosi w kwestii bezpieczenstwa.

    Proszę, kask za pińcet:
    http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/marushin-777
    -samura
    i w praktyce też stestowany z fikołem, puknięciem o glebę i ślizgiem skorupą po
    asfalcie. I szybka się dalej podnosi ;-)

    A poza tym w oryginale tego tekstu na tej liscie w roku 99 było:
    "Jezeli twoja glowa warta jest 30 zl - kup kask za 30 zl"

    Nie napedzaj hiperinflacji :)

    KJ

  • 96. Data: 2014-04-25 16:15:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-25 13:25, masti pisze:

    > też nie znasz definicji ustawowych?

    Znam ustawową definicję buca.

    --
    MN

  • 97. Data: 2014-04-25 16:15:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-25 14:07, Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > no i najważniejsze, żeby kask dobrze siedział na głowie - dobrze
    > dopasowany kask za 0,5 kpln będzie chronić lepiej, niż źle dopasowany za

    Bardzo ładnie napisane.

    --
    MN

  • 98. Data: 2014-04-25 16:40:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-25, p...@b...pl <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    > i w praktyce też stestowany z fikołem, puknięciem o glebę i ślizgiem skorupą po
    asfalcie. I szybka się dalej podnosi ;-)

    Tez sobie znalezliscie hobby pt. testowanie kaskow. To nie ma nic
    ciekawszego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 99. Data: 2014-04-25 16:48:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-24, masti <g...@t...hell> wrote:

    > zaklinaj dalej rzeczywistość.
    > To jak z tym PoRD?

    Skoro dla Ciebie PoRD i ogolnie ustawy to jest rzeczywistosc to nie mam
    wiecej pytan.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2014-04-25 16:50:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-25, masti <g...@t...hell> wrote:

    > też nie znasz definicji ustawowych?

    A co one maja wspolnego z rzeczywistoscia? Jak Ci ktos w ustawie
    zapisze, ze jestes jeleniem to przyjmiesz to do wiadomosci i bedziesz
    twierdzil, ze jestes jeleniem?

    --
    Artur
    ZZR 1200