  • 1. Data: 2014-04-19 01:16:50
    Temat: Re: Podgrzewane siedzenie w motocyklu?! ???
    Od: grzesik84 <grzesik84@_NOSPAM_gmail.com>

    HARY napisal

    > Czy ktoś z was ma taki bajer jak podgrzewane siedzenie w motocyklu? wiem ze
    > niektore turystyki maja cos takeigo fabrycznei montowane a czy moze ktoś
    > założył sobie cos takoiego jakims patentem? Moze znacie na to jaksi sposob
    > jak to zreazlizowac lub gdzie można zakupić podzespoły do zamontowania
    > samodzeilnego?1

    > pozdro
    > hary

    hej. widze ze temacik troche zamarzl, ale i tak odpowiem. majac jeszcze
    totalnie chinskiego skutra poj. 50cc i muszam zima dojezdzac do pracy 25
    km zamontowalem w kanapie mate z lusterka zakupiona na allegro za 20 zl
    mata miala wymiar 15/20cm i spisywala sie dobrze choc troche slabo
    grzeala, ale na zimowe warunki byl to lux. teraz jestem dumnym posiadaczem
    Rometa ZK i w kanape bede wciskal okablowanie z podgrzewacza na fotel
    samochodowy. to juz duzo lepiej grzeje. a z wlasnego doswiadczenie moge
    stwierdzic (bo sprawdzalem na zgaszonym silniku i na biegu jalowy) ze
    jesli moj maly romecik pociagnie mate na fotel samochodowy to wasze 500cc
    czy wiecej tez smialo da sobie rade. i jeszcze jedno takich rzeczy zbytnio
    nie czuc nawet przez zwykle dzinsy .

    pozdrowionka i podgrzewanego jajka;)