  • 1. Data: 2009-04-13 19:18:35
    Temat: Jaki to kask?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na pierwszym
    zdjęciu:
    http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?op
    tion=com_content&task=view&id=1871&Itemid=77

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-13 19:33:26
    Temat: Re: Jaki to kask?
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Alti" <a...@g...pl> wrote
    > Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na
    > pierwszym zdjęciu:
    > http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?op
    tion=com_content&task=view&id=1871&Itemid=77

    mi się wydaje , że t kask Shoei Syncrotec, ale mogę się mylić, wiem jednak
    że Policja w UK takich używała jeśli do tej pory nie używa

    Pozdro
    Artur

  • 3. Data: 2009-04-13 19:35:57
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Jakie kaski ma na wyposazeniu policja? Chodzi mi o to co widac
> [...]

    IMO Nolan N102 - vide pozostale zdjecia.

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2009-04-13 20:07:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na
> [...]

    A ja na pierwszym zdjęciu po prawej stronie za mundurowym to widzę Ferdka
    Kiepskiego:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-04-13 20:08:42
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > IMO Nolan N102 - vide pozostale zdjecia.

    Raczej N103 :), taki jak tu:
    http://www.nolanhelmets.com/images/helmets/n103ncom4
    .jpg a
    ogólniej tu: http://www.nolanhelmets.com/n103ncom.htm

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-04-13 21:19:47
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej N103 :), taki jak tu:
    > http://www.nolanhelmets.com/images/helmets/n103ncom4
    .jpg a ogólniej tu:
    > http://www.nolanhelmets.com/n103ncom.htm

    No rzeczywiście jak w mordę strzelił N103.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-14 06:11:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 23:19:47 +0200, Alti napisał(a):

    > No rzeczywiście jak w mordę strzelił N103.

    A mi się coś wydaje, że blendę przeciwsłoneczną mają na zewnątrz
    (niektórzy mają ją zdemontowaną) - a wtedy to jest N102, a nie N103.

    Sebastian S.

  • 8. Data: 2009-04-14 15:19:52
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > A mi się coś wydaje, że blendę przeciwsłoneczną mają na
    > zewnątrz
    > (niektórzy mają ją zdemontowaną) - a wtedy to jest N102, a nie
    > N103.

    Wydaje Ci się :PPPP

    http://eterstar.pl/pub/nolan103.jpg

    Jak już mi się w końcu raz udało komuś pomóc na grupie to teraz
    kazdy będzie próbował to podwazyć ;))))

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 9. Data: 2009-04-14 16:13:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Wydaje Ci sie :PPPP
    >
    > http://eterstar.pl/pub/nolan103.jpg

    Ales sie napracowal - szacuneczek ;))

    > Jak juz mi sie w koncu raz udalo komus pomoc na grupie to teraz
    > kazdy bedzie probowal to podwazyc ;))))

    Ale zobacz pozostale zdjecia - bo cus one nie pasuja do Twojej
    koncepcji. ;))
    Moze ja zle widze, ale tam chlopaki maja widoczne blendy na zewnatrz.

    Sebastian S.

  • 10. Data: 2009-04-14 18:29:13
    Od: l...@o...pl

    On 14 Kwi, 18:13, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Ale zobacz pozostale zdjecia - bo cus one nie pasuja do Twojej
    > koncepcji. ;))
    > Moze ja zle widze, ale tam chlopaki maja widoczne blendy na zewnatrz.

    A nie jest przypadkiem tak, że oni mają różne kaski. Dostali tylko
    motocykle bez gratisóww.

    --

    pozdrawiam

    Beast