  • 1. Data: 2009-04-13 17:58:20
    Temat: Jakie są wymiary motocykla
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Witam!

    W podziemnym garażu planuję z boksu na samochód wydzielić trochę miejsca
    na motocykl (wstępnie będzie to virago 535, a później pewnie jakiś
    trochę większy). Jakie wymiary powinienem przyjąć. Boks ma 3.8m na 6
    metrów. Myślałem, żeby wyciąć 120x280 cm przy czym skrzydła byłyby w
    narożniku i oba otwierane. Czy ewentualnie da się przez mniejszą część
    wstawić, wystawić maszynę, żebym nie musiał ruszać samochodu?

    380cm
    -----------------------|
    | 120 |
    | |
    280| |
    | |
    | |
    |-------|

    | 600cm

    Mateusz Mirski

  • 2. Data: 2009-04-13 18:39:06
    Temat: Re: Jakie są wymiary motocykla
    Od: Fiji <f...@n...beztego.pl>

    [13.04.2009 19:58] Mateusz Mirski wrote:
> [...]
    > na motocykl (wstępnie będzie to virago 535, a później pewnie jakiś
    > trochę większy). Jakie wymiary powinienem przyjąć.

    http://chudzikj.republika.pl/XV535.htm
    Wymiary i masy: długość 2225mm, szerokość 725mm, wysokość 1070mm,
    wysokość siedzenia 720mm, rozstaw osi 1520mm, prześwit 160mm,
    wyprzedzenie 122mm, kąt główki ramy 58,5o, masa własna 195kg,
    dopuszczalna masa całkowita 415kg, zbiornik paliwa 13,5dm3 (górny 4,9l,
    dolny 8,6l), rezerwa 2,5dm3

  • 3. Data: 2009-04-13 20:11:52
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A tak przy okazji sobie pozwolę się podłączyć ;)
    Ktoś z was przewoził motocykl autem typu kombi, a jeśli tak to
    jaki i jakim? Chciałbym wsadzić moto wielkości XJ600 do Xantii
    Kombi i zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu
    siedzeń z tyłu, czy może zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i
    całe zawieszenie?

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2009-04-13 20:24:13
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    morghul pisze:
> [...]
    > zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu siedzeń z tyłu, czy
    > może zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i całe zawieszenie?

    powiem tak:
    w zeszłym tygodniu przewiozłem komarka moim volvo. Jest to jedno z
    wiekszych kombi a jednak bez rozkladania wszedł na styk. Dlugosc podlogi
    na złozonych siedzeniach to ok 190 cm. Liczy sie głownie szerokosc
    powierzchni ładunkowej. Ale przy szerszej kierownicy tez przeszkadza w
    załadunku. No i moto tej wielkosci troche waży wiec nie tak łatwo na
    boku je wsunąć.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-04-13 20:29:05
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > szerszej kierownicy tez przeszkadza w załadunku. No i moto tej
    > wielkosci troche waży wiec nie tak łatwo na boku je wsunąć.

    To mnie nie pocieszyłeś, faktycznie 940 to jedne z większych
    kombi, muszę zmierzyć moj karawan i pokombinować czy jest szansa
    zmieścić. Do załadunku to i 4 osoby by się znalazły pod warunkiem
    że palnika nie będzie trzeba używać ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-04-13 20:41:51
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 13 Apr 2009 22:11:52 +0200, "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    >jaki i jakim? Chciałbym wsadzić moto wielkości XJ600 do Xantii
    >Kombi

    Kiedyś wsadziłem bez problemu CZ175 do Passata B2. I nie musiałem
    nawet koła zdejmować.

    Rok temu wiozłem też bezproblemowo NSR50 w Scorpio MK3.

    Ale XJ600 w Xantii nie widzę jakoś...

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 7. Data: 2009-04-13 20:42:27
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Zeby było jasne, to nie chodziło mi o taki sposób ;)))):
    http://i30.tinypic.com/2pt4itg.jpg

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 8. Data: 2009-04-13 20:45:01
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Ale XJ600 w Xantii nie widzę jakoś...

    Szczerze mowiąc ja też ale może zdjęcie koła przedniego i lag by
    już coś dało.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 9. Data: 2009-04-13 21:10:53
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości

> [...]
    > powierzchni ładunkowej. Ale przy szerszej kierownicy tez przeszkadza w
    > załadunku. No i moto tej wielkosci troche waży wiec nie tak łatwo na boku

    eee. ja zjawcie w kaszlaku przywiozłam

    tyle ze bez kół.... i siedzenia wyjelam z kaszla

    E.

  • 10. Data: 2009-04-13 21:16:41
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu siedzeń z tyłu, czy
    > może zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i całe zawieszenie?

    poza tym.. nie lepiej wypozyczyc przyczepke? teraz praktycznie kazda
    wypozyczalnia ma, nawet w takiej dziurze jak moja... koszt 20-30pln, nic nie
    trzeba kombinowac i nic sie nie uszkodzi...