  • Data: 2016-04-25 23:20:17
    Temat: Jakie Enduro wybrać?
    Od: Anvir <AnvirPL@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym się na wstępie przywitać z całym forum gdyż jestem tutaj nowy :)
    Motocyklami na poważnie zacząłem się interesować od niedawna i po rozmowie
    z paroma osobami usłyszałem że dobrym pierwszym motocyklem było by Enduro.
    Tylko gdy zacząłem rozczytywać się na ich temat dostałem więcej nowych
    pytań niż odpowiedzi a nie sądziłem że temat crossów i innych
    offroad'owych motocykli jest tak obszerny. Mieszkam w mieście a takowego
    jednoślada nigdy nie prowadziłem. Jestem dosyć wysoki (186cm) i mam 16
    lat. Mam pare pytań które skłoniły mnie do stworzenia tego tematu i
    pomagły by mi zdecydować na jakiej maszynie usiąść za pare lat bądz mieć
    chociaż jakiś zarys

    1. Czy Enduro to dobry pomysł dla takiego zielonego chłopaka jak ja w
    mieście, może coś innego?
    2. 2 suw czy 4 suw? Wiem czym się mniej więcej różnią ale większość ludzi
    piszących takie tematy mieszkało na wsiach a w moim przypadku takie
    wyjazdy raczej nie były by głónym celem
    3. Ile kosztuje mniej więcej utrzymanie 4 suwa przez sezon a ile 2?
    4. Jakie są najczęstrze awarie w takich motocyklach?

    Dziękuje za każdą pomoc :)