  • 1. Data: 2011-11-02 22:42:15
    Temat: Jakie alufelgi ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych
    Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś
    twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt
    i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-11-02 22:54:48
    Temat: Re: Jakie alufelgi ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-02 22:42, DoQ pisze:
> [...]
    > i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    O.Z. Superturismo WRC. :P
    Ino, te 5kPLN wyjdzie - za komplet.
    Ale - masz francuza oidp. To poszukaj Speedline'ów. Na allegro czasem
    bywają w rozmiarach pugowych. A są mooocno pancerne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-11-02 23:01:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    A rozmiar jakiś, czy jakikolwiek?

    Ogólnie zasada prosta - kute :)
    I można jeździć bez opon.

  • 4. Data: 2011-11-02 23:03:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale - masz francuza oidp. To poszukaj Speedline'ów. Na allegro czasem
    > bywają w rozmiarach pugowych. A są mooocno pancerne.

    Mówisz że są OK? Potrzebuje b.małego ET12.. to zawęża pole manewru,
    chyba że dystanse pójdą znowu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-11-02 23:04:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 23:01, Tomasz Pyra pisze:

    > A rozmiar jakiś, czy jakikolwiek?

    Najchętniej 17x7,5 ET12 ;)

    > Ogólnie zasada prosta - kute :)
    > I można jeździć bez opon.

    A gdzie mi takie wykłują? ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-02 23:06:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

> [...]
    > i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    Zwykle mocne są też cięższe, chyba, że kupisz kute (one z kolei są bardzo
    drogie). Ja mam mocne i niestety dość ciężkie, ale wolę to, niż ciągłe
    prostowanie felg. Wpadłem w kilka dużych dziur, przejechałem próg
    zwalniający przy ok. 80 km/h i nadal są proste, pomimo opon 225/40/R18.
    Nie pamiętam marki, chyba Ronal.

  • 7. Data: 2011-11-02 23:09:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 23:06, to pisze:

    > prostowanie felg. Wpadłem w kilka dużych dziur, przejechałem próg
    > zwalniający przy ok. 80 km/h i nadal są proste, pomimo opon 225/40/R18.
    > Nie pamiętam marki, chyba Ronal.

    O, też o nich myślałem - miałem kiedyś takie z rantem, sporo
    wytrzymywały. Tylko nie wiedziałem jakie robią teraz. ZTCW robią/robili
    je w PL to może i cena będzie przystępna ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-11-03 00:47:09
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ" <

> [...]
    > 5kPLN/szt i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma
    > jakieś pozytywne doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie

    Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez
    producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety
    nie mogę tego zweryfikować)

  • 9. Data: 2011-11-03 07:48:39
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    > Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez
    > producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety
    > nie mogę tego zweryfikować)

    Spotkałem się z ofertami wymiany oryginałów 17 na 16 (Laguna II). Ale myślę,
    że chodzi pół na pół o odporność mechaniczną i cenę opon. Tak czy inaczej u
    mnie 16 fabryczne są proste od urodzenia, 8 lat, mimo dojazdów na działkę i
    jeżdżenia zimą. Ale chroni je 205/55/16 więc ciężko wyciągnąć jakieś wnioski.
    Miałem w miejskim autku chińszczyznę jakąś i też były długo proste - ale także
    opona nie była z tych nisko profilowych. Myślę ,że nawet nie firma a dany
    model/wzór felgi może mieć znaczenie.

  • 10. Data: 2011-11-03 07:56:17
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 23:04, DoQ pisze: