  • 31. Data: 2005-07-17 00:31:14
    Temat: Re: Jakie ceny w GTS/Exatel?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    icek wrote:

    > gts...ja czekam 6 miesiecy, dzwonie do 3-4 tygodnie

    To bardzo słabo się starasz, albo leżysz poza kręgiem zainteresowania GTS.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 32. Data: 2005-07-17 19:21:33
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Tomasz Śląski w <dbc90a$8bi$1@opal.icpnet.pl> zeznal:

    > To bardzo słabo się starasz, albo leżysz poza kręgiem zainteresowania GTS.

    hehe u mnie w koncu jak przyslai oferte to dzownia co 2 tygodnie czy jestem
    nadal zainteresowany :P

    --
    PeNY: Golfem moze jezdzic kazdy kto ma 3000 pln, Poldkiem
    moze jezdzic tylko ktos kto ma duzo cierpliwosci...

  • 33. Data: 2005-07-17 20:15:06
    Od: suo <s...@-...pl>

    On Fri, 15 Jul 2005 18:29:19 +0200, Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> wrote:
    >Na Pięknej, gdzie www.wix.net.pl i centrale miejskie i stykowe TP<->GSMy.

    Rysiu,

    wix.net.pl nie jest na Pieknej.

    pzdr/s

  • 34. Data: 2005-07-18 11:11:09
    Od: "Darciu" <d...@g...onet.pl>

    > Czesc,
    >
    > Jakie realne ceny mozna wytargowac przy laczu 8Mbps w GTS lub Exatel?
    >
    > Dzięki za (anonimowe ;>) odpowiedzi i pozdrawiam,
    >
    > Jarek.
    >
    > --

    Jeśli w Trójmieście to mogę ci zaproponować 8 Megowe łącze za 4500 netto
    zadzwon 601986680

  • 35. Data: 2005-07-18 13:42:51
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Darciu wrote:

    > Jeśli w Trójmieście to mogę ci zaproponować 8 Megowe łącze za 4500 netto
    > zadzwon 601986680

    hehe, to ceny w limesie spadaja z dnia na dzien ;] ja dostalem oferte za
    4800 pln ;]

  • 36. Data: 2005-07-18 19:20:45
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > hehe, to ceny w limesie spadaja z dnia na dzien ;] ja dostalem oferte za
    > 4800 pln ;]
    Ciekawe czy jakosc tez.

    Maciej

  • 37. Data: 2005-07-19 09:11:52
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dbgvea$md2$1@korweta.task.gda.pl> Maciej Przyboś napisał(a):

    > Ciekawe czy jakosc tez.

    Przy takim poziomie konkurencji jak jest na rynku obecnie, nie ma takiej
    możliwości. Jak klient będzie nie zadowolony zmieni na innego opa. Tymbardziej
    jeżeli dysponuje własnym dojściem do lim-u.

    TP

  • 38. Data: 2005-07-28 08:37:37
    Od: "darciu" <d...@p...onet.pl>

    > hehe, to ceny w limesie spadaja z dnia na dzien ;] ja dostalem oferte za
    > 4800 pln ;]

    Panie Kamilu ,Rumia to nie Trójmiasto , koszty inne ,światłowód to i cena uważam
    , że niezła .