  • 1. Data: 2005-07-14 00:10:37
    Temat: Radiolinia SAGEM od GTS
    Od: Marcin Rak <t...@p...fm>

    Witam,

    Czy ktoś ma jakieś łącze zestawione na radiolinia SAGEM?
    Ostatnio GTS zapina łącza właśnie na takich radyjkach (38GHz), wiem
    że używają też radiolini SAF.
    Z opinii jakie słyszałem sprzęt SAF spisuje się bardzo dobrze, jak
    jest z radiami SAGEM?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-07-14 06:38:52
    Temat: Re: Radiolinia SAGEM od GTS
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <p...@p...fm> Marcin Rak napisał(a):

> [...]
    > że używają też radiolini SAF.
    > Z opinii jakie słyszałem sprzęt SAF spisuje się bardzo dobrze, jak

    SAFy podobnież podupadły strasznie na jakości i dlatego operatorzy się
    z nich wyfocują.

    TP

  • 3. Data: 2005-07-14 15:56:47
    Od: Krzysztof Pawlowski <m...@d...ma.cx>

    Marcin Rak wrote:
> [...]
    > że używają też radiolini SAF.
    > Z opinii jakie słyszałem sprzęt SAF spisuje się bardzo dobrze, jak

    Witam
    U mnie saf'y juz razem 5 razy byly wymieniane z powodu uszkodzenia w
    ciagu roku :)
    Pozdr.
    --
    << Krzysztof Pawlowski , Chief Network Administator at Enterpol >>
    << e-mail : k...@e...pl >>

    --
    << IRC : IrcNet : #bsd4pl, #llug >< WWW : http://darkzone.ma.cx >>
    << Linux Registered User : #212220 >< GG : 3383949 >>

  • 4. Data: 2005-07-14 16:49:52
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

    > SAFy podobnież podupadły strasznie na jakości i dlatego operatorzy się
    > z nich wyfocują.
    >
    > TP

    TP ma rację - z tego powodu m.in. GTS przeszedł na Sagema.

  • 5. Data: 2005-07-17 13:59:08
    Od: "stom" <s...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś ma jakieś łącze zestawione na radiolinia SAGEM?
    tak
    > Ostatnio GTS zapina łącza właśnie na takich radyjkach (38GHz), wiem
    > że używają też radiolini SAF.
    > Z opinii jakie słyszałem sprzęt SAF spisuje się bardzo dobrze, jak
    > jest z radiami SAGEM?

    sagemy maja wiecej mozliwosci, tzn. sa bardziej elastyczne ..podzial czystych
    E1-nek dowolnej ilosci badz ethernetu w zaleznosci od potrzeb
    kazde radio stosowane przez GTS na ich czestotliwosci jest sprawdzone, z tego co
    wiem podpinaja tez na japonskim NECu- a to osobiscie moge polecic

    pzdr
    S.