  • 1. Data: 2015-05-13 13:41:57
    Temat: Jakie do 125 wybrać
    Od: gladi123 <lukasz.matyka@_NOSPAM_onet.pl>

    Witajcie, mam prawko kat B i chciałbym przeskoczyć na jakiś motocykl. Ma
    ktoś jakiś poradnik co kupić ? Żeby cena była relatywnie dobra do jakości.
    Proszę o sugestie

  • 2. Data: 2015-05-13 16:48:54
    Temat: Re: Jakie do 125 wybrać
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Witajcie, mam prawko kat B i chciałbym przeskoczyć na jakiś motocykl. Ma
    >ktoś jakiś poradnik co kupić ? Żeby cena była relatywnie dobra do jakości.
    >Proszę o sugestie

    Myślę ze podstawa to markowy np. Honda CBF125, Yamaha MT125 itp itd.
    Co do ceny, to takie sprzęty będą droższe od marek tanio/azjatyckich ale
    jakość najczęściej wyższa.

    Buniek

  • 3. Data: 2015-05-20 15:18:27
    Od: gruby 125 <adajjj@_NOSPAM_wp.pl>

    BUNIEK napisal

    > Myślę ze podstawa to markowy np. Honda CBF125, Yamaha MT125 itp itd.
    > Co do ceny, to takie sprzęty będą droższe od marek tanio/azjatyckich ale
    > jakość najczęściej wyższa.

    > Buniek
    Wiesx ja terz borykam sie z tym problemem tylko ze ja mam 16 lat i wiem
    ze chce 4 t bo duzo ,miej pali no i to nie jest to co w chinolach muj
    budrzet to 3700 moje faworyzowane motory to yamaha ybr 125 , derbi
    mulhacen , hyosung gt 125 moze ktos sie podzieli swoimi propozycjami ps
    nowa romet zetka 125 kupisz za to ale jakosc

  • 4. Data: 2015-05-21 10:20:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-05-20 o 15:18, gruby 125 pisze:
> [...]
    > mulhacen , hyosung gt 125 moze ktos sie podzieli swoimi propozycjami ps
    > nowa romet zetka 125 kupisz za to ale jakosc

    Polska język trudna język.
    Oczy bolą. Może spróbuj pisać najpierw w programie typu Notatnik, żeby
    autokorekta wyłapała błędy, a potem kopiuj/wklej ? Przy okazji może
    jednak nauczysz się pisać bez błędów.
    W sumie to ciekaw jestem, czy czytnik na Sikaczu podkreśla błędy.

    Ad rem: często lepszy jest używany sprzęt, ale markowy i w dobrym
    stanie, niż nowy wynalazek. Warto też wiedzieć, czy w okolicy ma się
    sensowny serwis do takiego motocykla.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle