  • Data: 2010-04-03 23:50:20
    Temat: Jakie duże kombi
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od dłuższego czasu poszukuję pojazdu dla siebie. Ma być duże kombi,
    koniecznie diesel (duży) i w cenie (z opłatami) do 20000zł. Znalazłem kilka,
    ale po oględzinach mi przechodziło lub mechanik wybijał mi go z głowy:
    Omega B FL samobiodegradowalna karoseria
    mercedesy przed okularnikiem są za stare, okularnik jest brzydactwem :)
    V70 jest dość mały
    Vito jak omega, tragedia
    T4 nie mieści się stopa pomiędzy konsolą a pedałem hamulca! sprawdzone w
    kilku egz. Gaz trzeba patyczkiem popychać?!
    BMW E39 i Mondeo jakoś mnie nie urzekło
    A6 jeszcze dokładnie nie oglądałem
    mój faworyt Saab 9-5, wszystkie! silniki 3.0 TiD mają wadę fabryczną
    powodującą śmierć silnika.
    Powyższe to obserwacje własne, wykłady mechanika lub znalezione na forach
    (Saab)

    Możecie coś doradzić w stylu powyższych aut? Do pojazdów francuskich mam
    dość wrogi stosunek, co bardzo zawęża wybór :)

    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, ktorzy
    poswiecaja caly swoj czas i wiedze