  • 1. Data: 2010-04-03 23:50:20
    Temat: Jakie duże kombi
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Witam
    Od dłuższego czasu poszukuję pojazdu dla siebie. Ma być duże kombi,
    koniecznie diesel (duży) i w cenie (z opłatami) do 20000zł. Znalazłem kilka,
    ale po oględzinach mi przechodziło lub mechanik wybijał mi go z głowy:
    Omega B FL samobiodegradowalna karoseria
    mercedesy przed okularnikiem są za stare, okularnik jest brzydactwem :)
    V70 jest dość mały
    Vito jak omega, tragedia
    T4 nie mieści się stopa pomiędzy konsolą a pedałem hamulca! sprawdzone w
    kilku egz. Gaz trzeba patyczkiem popychać?!
    BMW E39 i Mondeo jakoś mnie nie urzekło
    A6 jeszcze dokładnie nie oglądałem
    mój faworyt Saab 9-5, wszystkie! silniki 3.0 TiD mają wadę fabryczną
    powodującą śmierć silnika.
    Powyższe to obserwacje własne, wykłady mechanika lub znalezione na forach
    (Saab)

    Możecie coś doradzić w stylu powyższych aut? Do pojazdów francuskich mam
    dość wrogi stosunek, co bardzo zawęża wybór :)

    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, ktorzy
    poswiecaja caly swoj czas i wiedze

  • 2. Data: 2010-04-03 23:58:12
    Temat: Re: Jakie duże kombi
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    haha, v70 jest maly? Saab 95 jest duuzo mniejszy od V70 - wielkością to auto
    klasy D a nie E. Ostatnio pomagalem bratu przeprowadzac sie i uzywalismy do
    tego: SAABa 96Aero i Astry igen. I. Do astry wchodzily wieksze rzeczy
    (meble)...

    V70 ma ogromny bagaznik i sporo miejsca wewnatrz. Oczywicie jak zamocujesz z
    tylu fotelik dla dziecka (typu B), to maluch kopie nogami w oparcie bo te
    foteliki sa po prostu wielkie.
    Kup Pan Panie X5 albo jakis visiovan - C5 grand picasso albo S-MAXa.

    Pzdr,
    Miki

  • 3. Data: 2010-04-04 00:11:42
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    > haha, v70 jest maly? Saab 95 jest duuzo mniejszy od V70 - wielkością to
    > auto

    Popatrz na dane, różnica jest pomijalna, za to wnętrze Saaba wywołuje banana
    na gębie :)

    > Kup Pan Panie X5 albo jakis visiovan - C5 grand picasso albo S-MAXa.

    Nie te ceny :(

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-04-04 00:24:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    wowa pisze:

    > Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Popatrz na dane, różnica jest pomijalna, za to wnętrze Saaba wywołuje
    > banana na gębie :)

    > Nie te ceny :(

    To poszukaj Espace albo 806/807 (proponuję oba, bo nie wiem czy 807 się
    zmieści w cenie).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-04-04 00:58:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wowa w...@g...pl ...

    > Możecie coś doradzić w stylu powyższych aut?

    kup za 10.000, a za dwa lata kolejnego za 10.000.
    Przestan planowac kupno auta na całe zycie. :)

  • 6. Data: 2010-04-04 09:20:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Apr 2010 00:24:18 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >To poszukaj Espace albo 806/807 (proponuję oba, bo nie wiem czy 807 się
    >zmieści w cenie).

    Mechanik pewnie na wstępie odradził mu wszystkie francuzy :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-04-04 09:28:42
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Volvo 960. Jeden do jazdy a drugi jako składnica części.

  • 8. Data: 2010-04-04 09:37:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > głowy:
    > Omega B FL samobiodegradowalna karoseria

    przesadzasz. Weź dupe i podjedz pooglądać auta, zamiast słuchać głupot od
    znajomych.
    Wskazówka - nie szukaj okazji.
    Wsród B FL wcale nie trudno znaleźć porządny egzemplarz, a 20tys to aż nadto

    > V70 jest dość mały

    bardzo ciekawa teoria

    > A6 jeszcze dokładnie nie oglądałem

    no bardzo fajne, ale za te pieniądze rocznikowo będzie najgorzej.

    > Możecie coś doradzić w stylu powyższych aut? Do pojazdów francuskich mam
    > dość wrogi stosunek, co bardzo zawęża wybór :)

    Kup ce C5 2,0HDI i przestaniesz narzekać na wielkość, kulture pracy,
    dynamike i spalanie.
    ps. zeby nie bylo - z awaryjnością też nie ma problemów.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 9. Data: 2010-04-05 01:10:18
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-03 23:50, wowa wrote:

    > A6 jeszcze dokładnie nie oglądałem

    fajne autko, tylko nie z silnikiem 2.5 TDI V6 :)

  • 10. Data: 2010-04-05 11:56:18
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1efgr5lcseov1kk2tlr211ioo0492epn3g@4ax.com...

    > Mechanik pewnie na wstępie odradził mu wszystkie francuzy :P

    To akurat doświadczenie własne :) Mechanik jeździ francuzem i narzeka :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę