  • 1. Data: 2012-06-05 09:28:18
    Temat: Jakie dyski RAID 1
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam, trochę googlałem, ale czas mnie goni i nie chcę wyważać otwartych
    drzwi :)
    Może ktoś polecić jakie wytrzymałe i w miarę szybkie dyski 320GB-1TB
    teraz kupić do macierzy? Cena właściwie nie gra roli.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-06-05 13:03:08
    Temat: Re: Jakie dyski RAID 1
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-05 09:28, spider pisze:
> [...]
    > Może ktoś polecić jakie wytrzymałe i w miarę szybkie dyski 320GB-1TB
    > teraz kupić do macierzy? Cena właściwie nie gra roli.

    WD seria BLACK jeśli po taniości, jeśli drożej to Hitachi SAS +
    odpowiedni do tego kontroler.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.