  • 1. Data: 2012-07-27 23:28:07
    Temat: Jakie macie hobby?
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Jakie macie hobby poza elektroniką?
    Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.

    Robbo

  • 2. Data: 2012-07-27 23:42:20
    Temat: Re: Jakie macie hobby?
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    To ja, nieśmiało, pierwszy i nieco przewrotnie: to właśnie moje hobby,
    zupełnie niezwiązane z zawodem (poza używaniem tejże) :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2012-07-28 00:33:48
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Jakie macie hobby poza elektroniką?
    > Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    > elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.

    Ostatnio montuję elektroniczny wtrysk i turbo do starego mercedesa.
    Wcześniej doprowadziłem klimę do porządku co wymusiło na mnie zgromadzenie
    wszystkich gratów do tego celu. Czasem naprawiam stare silniki samochodowe.
    W przerwach nakładam politure na stary zegar czy obudowe radia.
    Jak się trafi renowuję profesjonalne audio lampowe. Robię zdjęcia cz-b,
    teraz mam fajny obiekt bo roczne dziecko.
    Na boku spawam różne półki i podstawki.
    Suma sumarum hobbów mam tyle, że nie mam na nie czasu i kolejkuję jedne
    kosztem innych.
    Na emeryturze myśli mi się huśtawka i wtedy będę się tylko bujał i bujał.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2012-07-28 00:53:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robbo pisze tak:

    > Jakie macie hobby poza elektroniką?

    > bo ja man takie i takie

    grzebię w starych samochodach (swoich i cudzych ;)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-07-28 02:16:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > grzebię w starych samochodach (swoich i cudzych ;)

    Oryginalne hobby. Nie wiem, czy dużo jest chętnych na coś takiego,
    ale o jednym można przeczytać tu:

    http://www.chevroletpedia.org/2009/03/14/put-to-rest
    -in-a-1967-chevy-pickup/

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2012-07-28 02:18:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Ukaniu wrote:
    (ciap)
    > Na emeryturze myśli mi się huśtawka i wtedy będę się tylko bujał i
    > bujał.

    Pospawana własnoręcznie :-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 7. Data: 2012-07-28 09:00:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Oryginalne hobby. Nie wiem, czy dużo jest chętnych na coś takiego,
    > ale o jednym można przeczytać tu:

    Przepraszam bardzo ale nie aż w tak starych. Miałem na myśli 20-30 lat

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-07-28 11:04:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-27 23:28, Robbo pisze:
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Jakie macie hobby poza elektroniką?
    > Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    > elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.
    Budowlanka w wykonaniu własnym samodzielnym? Nic tak nie cieszy oka, jak
    samodzielnie zrobione "coś z niczego" - najpierw doktoryzacja z tematu
    (co by zrobić to fachowo i zgodnie z wszelkimi zasadami) a potem np
    postawione ściany, samodzielnie okafelkowane, samodzielnie podwieszone
    sufity, położone instalacje itd.

    Kiedyś to mechanika samochodowa, ale minęły bezpowrotnie czasy gdzie
    dało się coś samemu porzeźbić i tym startować, więc sens też uleciał.
    Teraz czasy homologacji, zamkniętych specyfikacji, gotowych kitów...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2012-07-28 11:59:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Przepraszam bardzo ale nie aż w tak starych. Miałem na myśli 20-30 lat

    W takich okolicznościach wszyscy bardziej interesują się wiekiem
    właściciela, a nie samochodu.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2012-07-28 13:36:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Ukaniu napisał(a) :
    > Suma sumarum hobbów mam tyle, że nie mam na nie czasu i kolejkuję jedne
    > kosztem innych.
    > Na emeryturze myśli mi się huśtawka i wtedy będę się tylko bujał i bujał.

    Muszę Cię zmartwić - nierealne :-)
    Jak już człowiek ma zajęcie inne od pracy zarobkowej, to brak tej
    ostatniej tylko redukuje ilość wolnego czasu. Co może wydawać się
    swojego rodzaju paradoksem i tematem na pracę doktorską.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B