  • 1. Data: 2014-09-30 21:42:09
    Temat: Jakie monitory (19-22'') polecicie (zamiast CRT-Triniron)?
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Jak w temacie.
    Nie znam się kompletnie na "flat" i ich odmianach (LCD, TFT, PVA, MVA,
    LED?)
    od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a
    wzrok coraz gorszy...

    M.
    --
    http://marmro.noip.pl/

  • 2. Data: 2014-09-30 22:42:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 21:42:09 +0200, sTav napisał(a):

> [...]
    > LED?)
    > od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a

    Do jakich zastosowań i o jakim budżecie mówimy?

    [ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło ]
    [ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał ]
    [ sąsiad. (Bernd Stelter) ]

  • 3. Data: 2014-09-30 22:59:28
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 30.09.2014 o 22:42, Przemysław Ryk pisze:

    > Do jakich zastosowań i o jakim budżecie mówimy?

    Co ty mu pytania zadajesz, przeciez i tak wiemy, ze bedzsie musial
    dolozyc do EIZO :D

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 4. Data: 2014-09-30 23:41:21
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik "mr misio de grizzly"
    <m...@t...com> napisał w wiadomości

    > Co ty mu pytania zadajesz, przeciez i tak wiemy, ze bedzsie musial
    > dolozyc do EIZO :D

    Nie wymagam kalibracji kolorów :-)

    M.

  • 5. Data: 2014-09-30 23:44:14
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 30.09.2014 o 23:41, sTav pisze:
    > Użytkownik "mr misio de grizzly"
    > <m...@t...com> napisał w wiadomości

    > Nie wymagam kalibracji kolorów :-)

    To zacznij :)

    A powaznie - przy przesiadce z CRT dawno temu nie wiedzialem co poczac,
    wiec poszedlem do sklepu i tak dlugo ogladalem rozne LCD az kupilem
    EIZO. Mial najbardziej zblizone kolory do tego co sie przyzwyczailem na
    CRT (Sony Trynitron juz nie pamietam, 21")

    Teraz zrobillbym to samo - poszedl i wybral ten, ktory mi "wpadnie w oko" :)

  • 6. Data: 2014-10-01 06:21:51
    Od: " 666" <...@...6>

    Polecam NEC Multisync LCD serii UX.

    -----

  • 7. Data: 2014-10-01 07:28:06
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a
    > wzrok coraz gorszy...
    >
    > M.

    a ja myślałem że dinozaury już wyginęły :P

  • 8. Data: 2014-10-01 08:28:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-09-30 o 21:42, sTav pisze:
> [...]
    > LED?)
    > od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a

    Najlepiej aby miał jak największy (w odróżnieniu od CRT) rozmiar plamki,
    a co za tym idzie - rozmiar przekątnej, ja kupiłem 28 calowy

  • 9. Data: 2014-10-01 08:47:41
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Najlepiej aby miał jak największy (w odróżnieniu od CRT) rozmiar plamki,
    > a co za tym idzie - rozmiar przekątnej, ja kupiłem 28 calowy

    Można też rozważyć okulary, zamiast "powiększać plamkę" ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 10. Data: 2014-10-01 09:18:21
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-09-30 21:42, sTav pisze:
> [...]
    > LED?)
    > od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a

    Ostatnio kupiłem DELL U2413. Matryca IPS, podświetlenie ledowe.
    Zaletą jest kalibracja sprzętowa dokonana już w fabryce.
    Dokupienie sobie i1 pozwoli na własną kalibrację,
    bo jest dedykowane do X-Rita oprogramowanie,
    ale wątkotwórca tego nie potrzebuje.

    JD