  • 1. Data: 2013-07-11 14:24:21
    Temat: Jakie opony?
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Witam szanownych,

    W moim Suzuki GSX650F opony powoli dochodzą do końca. Jeżdżę głównie miejsko
    i nie za wiele - ot, z pracy do pracy. Tyle że pogoda, nie pogoda, jechać
    trzeba. Co kupić, psze Państwa? Czytałem trochę o Dunlop Roadsmart i
    Michelin Pilot Road 2. Dobre to w praktyce? Co ewentualnie innego?

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 2. Data: 2013-07-11 14:28:28
    Temat: Re: Jakie opony?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-11, Seoman <r...@t...op.pl> wrote:
> [...]
    > trzeba. Co kupić, psze Państwa? Czytałem trochę o Dunlop Roadsmart i
    > Michelin Pilot Road 2. Dobre to w praktyce? Co ewentualnie innego?

    Dobre. Do wyboru jeszcze masz Metzeler Z8 albo taniej poprzednika Z6, jeszcze
    Pirelli Diablo Strada. Wszystko bardzo podobne wiec wybieraj tego producenta
    co ma ladniejsze logo i cena Cie zadowala ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-07-11 21:36:44
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-07-11 14:28, AZ pisze:
    > Dobre. Do wyboru jeszcze masz Metzeler Z8 albo taniej poprzednika Z6, jeszcze
    > Pirelli Diablo Strada. Wszystko bardzo podobne wiec wybieraj tego producenta
    > co ma ladniejsze logo i cena Cie zadowala ;-)

    Ja dołożę jeszcze michały PR3. Mam, polecam. Troszkę lepiej na mokrym
    niż PR2, do tego mam wrażenie, że przód leci dużo wolniej, ale to powiem
    na 100% jak go skończę na amen.

    Tył wielkiej różnicy nie ma (trwałość), troszkę przyczepniej na mokrym.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 4. Data: 2013-07-13 21:26:08
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

> [...]

    > Pirelli Diablo Strada. Wszystko bardzo podobne wiec wybieraj tego producenta
    > co ma ladniejsze logo i cena Cie zadowala ;-)

    Z6 jakoś mi nie podpasował. Wróciłem do Sportec M3. Turlam się golasem,
    głównie po mieście, ale czasem i dalej się ruszam, pogoda każda..

    --
    jeDrASS

  • 5. Data: 2013-07-15 13:07:47
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2013-07-11 14:24, Seoman pisze:
> [...]
    > pogoda, jechać trzeba. Co kupić, psze Państwa? Czytałem trochę o Dunlop
    > Roadsmart i Michelin Pilot Road 2. Dobre to w praktyce? Co ewentualnie

    Roadsmarta i Roadsmarta II śmiało mogę polecić, trzyma bardzo dobrze,
    całkiem szybko łapie temperaturę i dobre przebiegi robi (tylna Roadsmart
    I ma już ok 10tys i spokojnie jeszcze połowa została, tyle że ja dość
    spokojnie jeżdżę). Testowane na GSR 600.
    Przednią wymienili mi na gwarancji 1 rok temu oddając 100% ceny, ze
    względu na znikome zużycie na RoadSmarta II - zakładałem komplet
    Roadsmarta I naraz przód i tył! :)

    Sherlock

  • 6. Data: 2013-07-15 14:28:33
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-15 13:07, Sherlock pisze:

    > Przednią wymienili mi na gwarancji 1 rok temu oddając 100% ceny,

    A - z ciekawości - co się działo ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2013-07-19 10:02:32
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2013-07-15 14:28, J_K_K pisze:

    > A - z ciekawości - co się działo ?

    Na jednej z bocznych ścian pojawił się mały guz, dosłownie pęcherzyk o
    wielkości 1,5cm był powierzchniowy o cienkiej ściance, napisałem do
    Goodyear Dunlop Polska (opona pochodziła z niemieckiego sklepu
    MyNetMoto), przysłali komplet dokumentów do wypełnienia, a po kilku
    dniach (nawet nie tydzień) kasę miałem na koncie (szok i niedowierzanie,
    że w Polsce tak można załatwiać reklamację!).
    Tym zdobyli moje serce, bo poza dobrymi oponami (zwyciężają w wielu
    testach zarówno moto jak i samochodowe) system gwarancji jest rewelacyjny.
    Teraz kupuję już tylko opony z grupy Goodyear Dunlop i do auta i do moto.

    Sherlock

  • 8. Data: 2013-07-22 09:51:21
    Od: WIADRO <w...@g...com>

> [...]
    > pogoda, jechać trzeba. Co kupić, psze Państwa? Czytałem trochę o Dunlop
    > Roadsmart i Michelin Pilot Road 2. Dobre to w praktyce? Co ewentualnie
    niedawno miałem ten sam dylemat,

    spośród:
    Brigedstone bt023
    Continental road attack 2
    Pirelli Angel ST
    Dunlop roadsmart 2
    Metzeler z8 interact
    Michelin Pilot Road 3 wybrałem...

    Michelin Pilot Road 3
    na wybór miało znaczenie - żywotność, dostępność, 2 rodzaje gumy, ,
    bardzo duża różnica w zachowaniu na mokrej nawierzchni, ..cena.

    nie potrzebuje sportowych opon bo i tak jeżdżę jak emeryt,
    na moją uwagę zasługiwały jeszcze dunlopy roadsmarty 2 ale patrząc na
    wszystkie niemieckie porównania które są jednostronne i bronią
    gospodarki szwablandii i różnice w testach np w stanach zdecydowałem się
    na mpr3.

  • 9. Data: 2013-07-22 10:10:42
    Od: WIADRO <w...@g...com>

  • 10. Data: 2013-07-22 10:26:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-22, WIADRO <w...@g...com> wrote:

> [...]
    To jest jakas istotna roznica pomiedzy innymi?

    --
    Artur
    ZZR 1200