  • 1. Data: 2011-04-14 09:41:44
    Temat: Jakie urzadzenie wielofunkcyjne na 12 volt ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Z uwagi na częstą "pracę u klienta" rozglądam się za urządzeniem wielofunkcyjnym
    (kopiarka, drukarka, faks), które działałoby także
    w samochodzie, żeby ciągle po schodach nie targać.
    Najprościej więc byłoby mieć w urządzeniu zasilanie 12 volt z zewnętrzengo zasilacza.
    Prawdopodobnie z powyższego powodu odpadną lasery (a szkoda, z tuszami w zimie może
    być kłopot).
    Znacie jakieś nowoczesne urządzenie wielofunkcyjne, które ma zasilanie poprzez
    gniazdo 12 volt i zewnętrzny zasilacz ?
    PS. Wiem co to jest inwerter i dlatego go nie chcę.