  • 1. Data: 2013-02-15 17:39:35
    Temat: Jakość telefonów Samsunga
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Wiadomo że wszystko się psuje, od czasu pierwszego galaxy nie kupiłem
    żadnego Samsunga. Mam uraz podobnie jak autor poniższego linka.
    Parę sprzętów na S mi się po kolei popsuło i mają u mnie bana.
    Zawsze było tak że były marki lepsze i gorsze, modele bardziej
    lub mniej udane. Pamiętam że kiedyś awarie Nokii tłumaczono nie tą
    co trzeba fabryką ;)

    Tak czy inaczej, tego trochę Samsung wkurzył ;)

    <http://www.spidersweb.pl/2013/02/to-nie-przypadek-z
    e-mowia-o-nich-
    szajsung.html>

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2013-02-15 20:06:16
    Temat: Re:Jakość telefonów Samsunga
    Od: Sebolek <s...@g...com>

    --
    sebolek

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2013-02-15 20:10:43
    Od: Sebolek <s...@g...com>

    kakmar <k...@g...com> Wrote :
    > Tak czy inaczej, tego trochę Samsung wkurzył ;)
    >
    > <http://www.spidersweb.pl/2013/02/to-nie-przypadek-z
    e-mowia-o-nich-
    > szajsung.html>

    Tak, szajsungi są do dupy, bo kolesiowi się popsuł laptop...
    Korzystam z kilku szajsungow s+ od 2 lat i żadnej awarii nie było:)

  • 4. Data: 2013-02-15 20:27:24
    Temat: Re: Re:Jakość telefonów Samsunga
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebolek" <s...@g...com>

    ----Android NewsG...

    Syfisz reklamą jakiegoś gówna

  • 5. Data: 2013-02-15 20:36:08
    Od: Sebolek <s...@g...com>

    W dniu 15-02-2013 20:27, John Kołalsky pisze:

    > Syfisz reklamą jakiegoś gówna

    Nie widzę opcji żeby to wyłączyć ;(
    Chyba wywalę ten szajs.
    Zna ktoś jakiś w porządny czytnik news na androida?

    Sebolek

  • 6. Data: 2013-02-15 21:26:43
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Sebolek wrote:
    > Zna ktoś jakiś w porządny czytnik news na androida?

    Groundhog Usenet Reader
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.alm
    arsoft.GroundhogReader&feature=search_result#?t=W251
    bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbG1hcnNvZnQuR3JvdW5kaG9nUmVhZGVy
    Il0.

    Swoja droga na Androidzie korzystam z przerobionej bramki www-usenet
    http://amrhein.eu/newsportal

    Wyslanie postu wymaga podania hasla, od razu zawiera moje "dane osobowe"
    lacznie z sygnatura. Umozliwia pobranie postu po Message-ID (np po
    odczytaniu wiadomosci na telefonie z Groups Google). Bramka tylko na
    wlasny uzytek. Mam pewnosc, ze nikt niepowolany nie bedzie tym spamow
    wysylal.

    Wystarczy troche przerobic kod (moge udostepnic gotowy) i umiescic na
    serwerze z PHP.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2013-02-17 02:50:36
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 15-02-2013 21:26, r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)
    wrote:

> [...]
    >wysylal.
    >
    >Wystarczy troche przerobic kod (moge udostepnic gotowy) i umiescic na

    Ja polecam płatny PhoNews. Można też pisać.

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych